الرئیس الایرانی غایب؟

اگرچه مهدی پاکدل توانست با رای آنلاین به عضویت هیات رییسه فدراسیون هندبال آسیا دست پیدا کند اما وی در نشستی مهم در قطر غایب بود.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دی ماه در عربستان سعودی برگزار می شود در همین رابطه تیم ملی هندبال کشورمان با ۱۷ بازیکن راهی قطر شده و در تورنمنت ۴ جانبه بین المللی در دوحه شرکت کرده است. اهمیت هندبال در قطر تا به آنجاست که این کشور در سالهای اخیر هزینه های میلیون دلاری سنگینی برای موفقیت تیمش انجام داده از جمله اینکه در همین تورنمنت قطر همه هزینه های تیم های حاضر را فدراسیون قطر تقبل کرده است. در حاشیه این مسابقات که امروز در قطر به پایان می رسد ضیافت شامی به میزبانی رییس فدراسیون قطر برگزار شد که روسای فدراسیون های حاضر در این تورنمنت در آن حضور داشتند اما خبری از رییس فدراسیون هندبال ایران نبود. 
این در حالی است که علیرضا پاکدل دیروز در اجلاس آنلاین کنفدراسیون هندبال آسیا به عنوان عضو هیات رییسه هندبال آسیا انتخاب شد . اجلاسی که امکان حضور در آن در قطر هم برای رییس فدراسیون ایران میسر بود و می توانست به ارتقا مناسبات هندبال ایران و پاکدل کمک کند. 
تصاویری از این ضیافت شام را ببینید. 

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 21683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha