تعلیق حکم انتصاب رئیس کل گمرک ایران در آخرین لحظات؟

در حالی که گفته شده بود محسن جلواتی با حکم خاندوزی به عنوان رئیس گمرک جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است ظاهرا حکم نامبرده فعلا تعلیق شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ؛در حالی که گفته شده بود محسن جلواتی با حکم خاندوزی به عنوان رئیس گمرک جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است اما بنابر اخبار رسیده حکم نامبرده به دلایلی مانند عدم تناسب سوابق ایشان با دستگاه مهم و تخصصی گمرک و به دستور مسولین  فعلا تعلیق شده است.گفتنی است جلواتی سوابقی مانند عضویت در دیده بان شفافیت و عدالت-مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت زمزم خوزستان-رئیس اداره هماهنگی و ارزیابی اداره کل بازرسی و نظارت خوزستان و مشاور رئیس نظام صنفی کشاورزان ایران را در کارنامه خود دارد.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 21680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 68
    • نظرات در صف انتشار: 53
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      2 3
      مگه دزد هایی که تا حالا رئیس کل شدند تخصص داشتند که شانتاژ میکنید؟
      • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
        2 0
        آئینه سیاسی اقتصادی کشور گمرک است افرادی که در دولت دوازدهم فساد گمرک را به اعلاترین درجه ممکن رساندند مثل ف ع، دوباره پست بالای حساس می‌گیرند. آقای رئیسی لطفا جلوی این فساد سازمان یافته را ببینید. وزیر تعمدا درحال نابودی اقتصاد است
      • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
        1 3
        چیدمان کنونی گمرک به مراتب بدتر از آنچه در زمان کرب... بود است!!! چرا که آن زمان رئیس دولت دوازدهم باید پاسخگوی فسادفزاینده بود، الان دولت انقلابی رئیسی. مگر قرار نشد مسببان وضعیت فعلی در راس قرار نگیرند؟ جل... خار چشمان همین‌هایی است که در حال پست گرفتن هستند .آزموده را آزمودن خطاست. قرار است چه قاچاق سازمان یافته‌ای که مغفول مانده توسط افراد قبلی در دولت رئیسی انجام شود و به گردن رئیسی بیفتد که یکی یکی در حال ظهور هستند؟ وزیر اقتصاد کیست که اینگونه با آبروی رئیسی بازی میکند؟
      • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
        1 3
        وزیر اقتصاد باید چاسخگوی انتصاب اشتباه وبدون تدبیر خود باشد.مگر جلواتی چه مشکلی داشت که حکم رالغو کرد واین شخص را که از افراد ... و مسبب فساد در گمرک است راجایگزین کرد؟وزیر قبلی بمراتب عملکرد بهتری داشت چرا که افراد حاکم بر گمرک انتخاب روحانی بودند ..‌.حال چه شده که وزیر رئیسی افراد روحانی را منصوب میکند؟!
      • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
        1 2
        لطفا آقای رئیسی به داد این گمرک برسد گمرک در اشغال افراد سود جوی جریان خاتمی روحانی است آقای رئیسی اگر وزیر اقتصاد همراه خاتمی نبود این انتصاب خطرناک رخ نمی‌داد.به دروغ حکم جلواتی را زد و با زدوبند با این رشوه خورهای حرفه ای که سالیان سال است گمرک را ملک پدر خود می دانند و رها نمی‌کنند یا وزیر را فریب داده اند یا خود وزیر در خدمت باند خاتمی است واین حکم شرم آور را زده.تبعات سوءاین حکم متوجه دولت رئیسی است .جلواتی گزینه حیاتی این گمرک سراسر فساد است.
      • خلیلی TR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
        2 1
        انتصاب رئیس کل جدید گمرک متأسفانه ادامه دولت روحانی است وباید به این وزیر شک کرد.اول شایعه حکم جلواتی سپس لغو آن وبعد انتصاب افراد دولت روحانی.
      • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
        3 0
        سابقه نداشته اتاق بازرگانی برای رئیس جمهور تعیین تکلیف کنه طومار جمع کنه ارونقی رو ساپورت کنه رؤسای کل قبلی را درخواست پست بالاتر بدهد...واقعا دولت به هوش است؟وزیر اقتصاد متوجه این رفتارهاي مذبوحانه است؟؟!
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      2 2
      گمرک در شرایط فعلی که در دست قاچاقچی ها است وتوسط رشوه خورهای حرفه ای وسازمان یافته دودهه اخیر به فساد کشیده شده اتفاقا یک مصلح ومبارزه با فساد لازم داره . دم زدن از تخصص کار همین رشوه خورهای راس گمرک فعلیه که ترسیدن بساطشون برچیده بشه.
      • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
        2 0
        چند قاچاقچی اصلی که رفته بودند هم برگشتند و تیمشون تکمیل شد! دولت انقلابی، منفعلانه فقط نظاره‌گر است. وزیر اقتصاد هم در این تیم به دولتش گل به خودی میزند!! کسی می‌داند چرا؟
      • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
        2 1
        دولت روحانی که امتداد دولت خاتمی بود برای چپاول و قاچاق و دزدی در همه جا خصوصا گمرک برنامه داشت و... را ۸سال دیگر به ریاست گمرک رساند وهنوز ادامه دارد متأسفانه دولت رئیسی هیچ برنامه‌ای برای اصلاح وحذف کرباسیان وافرادش از گمرک واقتصاد ندارد این ادامه قاچاق ودزدی به کام آنها وبه نام رئیسی تمام خواهد شد واصلا متوجه این وضعیت بحرانی اقتصاد درگمرک نیست!!!.تاسف بار نیست؟؟؟
    • FI ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      2 1
      گمرک اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار می‌دهد ومبارزه با قاچاق اگر از گمرک شروع شود ویقه سفید های قاچاقچی گمرک برکنار ومحاکمه شوند جان دوباره به کالبد اقتصاد از نفس افتاده داده ایم. استفاده ازتخصص لازمه اش پاکسازی است تا وقتی که گمرک ومدیران وراس آن همدست قاچاقچی است مثل دو سه دهه خیر فاتحه اقتصاد خوانده است.تا دیر تر نشده گمرک را از چنگال این قاچاقچی های حرفه ای نجات دهید.
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      2 0
      فساد در گمرک نهادینه شده و طی بیست سال اخیر نه به تخصص اهمیت دادند نه تعهد و فقط ملاک تصدي پست هاي مدیریتی فساد و رشوه خوری شده و برای پست های بالا مبالغ چند صدمیلیونی ومیلیاردی اخذ می‌شود مافیای فساد در گمرک اژدها شده ویک عزم جدی وفراگیر نیاز دارد که انها را از ریشه پاکسازی کند.این فساد گریبان اقتصاد کشور را گرفته.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 0
      خسارت‌های جبران ناپذیری فروش پست های بالای گمرک از رئیس کل تا مدیران میانی به کشور زده تنها تصدي پست وپرداخت میلیاردی نیست این مدیران رشوخور برای جبران پرداختی شان وبرای درآمد زایی وباجدهی به سیستم های نظارتی همدستشان مبادرت به کثیف ترین قاچاق ،رشوه خوری و همدستی با مفاسد اقتصادی و...میکنند ومنشا قاچاق سازمان یافته بعضی از همین گمرکی های فاسد هستند.
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      1 0
      عده ای در گمرک به وارد کننده ها آموزش میدهند چگونه از پرداخت عوارض گمرکی فرارکنند ورشوه های کلان می‌گیرند.اینکه شرکت LG,سامسونگ وبقیه شرکتهای بزرگ قطعات را پیاده شده وارد می‌کنند واز پرداخت عوارض کامل دستگاه ساخته شده طبق قانون معاف می‌شوند چیز تازه ای نیست و همین رشوه خورهای گمرک آموزش انرا داده اند وطی سالها میلیاردها دلار به اقتصاد کشور ضربه زدند در عوض جیب خود و دیگر دوستانشان را پر کرده اند تعرفه گمرک در دست رشوه خورهای حرفه ای است واگر به حسابشان رسیدگی نشود کشور را غرق می‌کنند.
      • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
        2 0
        غل...، ح... ا...، بر...، زب...، عم..‌. بسیار خبره و حرفه‌ای رشوه می‌گیرند اما ف ع، رفیقانش رشوه می‌گیرند و او فقط از ایشان حمایت می‌کند. خودش خیلی درستکار است اما دوستانش همگی رشوه خورند. او اصرار دارد پست و مقام را به همین دوستان رشوه خورش دهد و خصومتی دیرینه با افراد سالم دارد. با کرب... رفت نفت و دوباره برگشت. اندک اندک جمع مستان میرسد.
      • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
        9 1
        کسی که دوستانش رشوه خورند واو هم از آنها حمایت می‌کند خودش بمراتب رشوه خور تراست چراکه آنها میگیرند وسهم او رامیدهند واو هم خود را پاک جلوه می‌دهد این شخصیت کثیفی است که با اینکار برای خود وجهه کاذب ایجاد کرده ولی در اصل یک رشوه خور حرفه ای است.اینجور افراد در محیط های اقتصادی سم مهلکی اند که افراد پاکدست از وجودشان در امان نیستند وآنها را ناجوانمردانه طرد می‌کند وخودش ودوستان رشوه خورش جای افراد سالم را می‌گیرند ودایما تبليغ می‌کند گمرک سالم است هیچ خبری از رشوه نیست و این مسائل. اگر فرد درستکاری بود یک فرد فاسد مثل ...هرگز به او امان نمی‌داد که تا رئیس کلی گمرک او را ارتقا دهد. همینکه همراه ویارغار ... است تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 1
      ..... سالیان سالست همدست حق العمل کارهاست.او با هماهنگی انها اجناس بدون مجوز را وارد میکند بعد با عنوان دپوی کالا مجوزگرفته وترخیص میکنند حالا داستان خودروهای دپو شده نیز از همین قرار است ودولت فعلی هم دستور ترخيص داده!!چه دستهایی پشت این قاچاقچیان سازمانیافته است چرا بعداز سه ماه از دولت جدید تغییر نمیکنند. وزیر دارائی از چه افرادی خط گرفته وبا اینها هماهنگ است؟؟؟
      • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
        1 0
        عملکرد وزیر اقتصاد کاملا پرده از نیات او برداشته واگر استیضاح سریع او انجام نشود این سرطان اقتصاد ایران را نابود خواهد کرد.
      • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
        1 0
        طی ۲۵سال وحضور در پستهای نظارتی کدام خاطی وباند مافیائی را شناسائی و از بین بردند؟مگر آقاي رئیسی نفرمودند افراد سهیم در وضعیت موجود نبایددر پستهای مدیریتی کشور حضور پیدا کنند؟
    • Hossein IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      1 1
      مهندس جلواتی یک مسئول شریف و خدمات ارزنده ای به گمرک کشور کردند در دیدبان ۲۰۰ هزار میلیارد تخلف پیدا کردند و به سازمان قضایی تحویل دادند مافیا میترسند با آمدن ایشون همه چیشونو از دست بدهند
      • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
        1 1
        این گمرک با این حجم از فساد وتبانی وهمدستی با قاچاقچی ها نیاز به جلواتی ها دارد. وزیر مصمم به اینکار نیست ویا دروغهای شب نامه ها باورش شده وگرنه با دو تا شب نامه و دروغ ومسائل بی پایه واساس که خود رشوه خورها نشر دادندجا نمیزد.ترکیب فعلی گمرک فساد پرور وخوراک مفسدین است.تا این دزدان گمرکی راس کارند دم زدن از اصلاح امور وسوت زنی وسیستم یکپارچه دردی را درمان نمیکند. وزیر اقتصاد باید تغییرنگرش دهد وجدی وبا عزمی راسخ علیه فساد گمرک با حضور مهندس جلواتی اصلاحات اساسی ایجادکند. مشکل باید ریشه ای حل شود.
      • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
        0 1
        مهندس جلواتی در بیرون از گمرک تخلفات ۲۰۰هزار میلیاردی را کشف وگزارش میکننداما درون گمرک ادارات نظارتی بی خبر بوده اند؟! آیا زمان آن نرسیده که مهندس جلواتی باحضور مؤثر و ریاست کلی خود این تشکیلات پوشالی وفرسوده ومفسد را متلاشی کرده که هم دولت هم ملت به حقوقشان برسند؟؟مگر می‌شود این همه دفاتر و ادارات نظارتی از فساد بی خبر باشند ولی مهندسی جلواتی که حضور نداشته ۲۰۰هزار میلیارد را کشف کنند؟ومگر تخلفات وزیان دولت همین ۲۰۰هزار میلیارد است؟؟واقعا سهم هریک از این دفاتر سربار وفاسد در وقوع این همه جرم وقاچاق و فساد چقدر است که باید به خزانه دولت واریز می‌شده وچرخ اقتصاد کشور میچرخیده و به جیب اینها ریخته شده؟؟؟!!!اگر امروز این تحول رخ دهد بهتر از فردا است.
      • مصطفوی IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
        0 0
        خبرها حاکی است رضاجمهوری معاون اسبق حراست گمرک رئیس کل گمرک میشود.
      • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
        2 0
        رئیس کل گمرک اگراز بین همین افرادی که سالهاست در بخش های نظارتی وحقوقی بوده اند وبا مدارا ومماشات بافساد سرپوش روی ارتشای واحدهای تحت امر و دوستانش گذاشته باشد باید منتظر فسادهای کلان دیگر واستمرار همین دزدی‌ها و قاچاقچی گری خود گمرکی ها باشیم.
      • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
        1 0
        اگر وزیراقتصاد تحت تاثیر عناصر باجگیر گمرک عمل کند وبا توجه به اینکه اینها حاضر نیستند این فساد قطع شود فردی را معرفی میکنند که امیال خودشان را پیاده کند که همگی ابقا شوند لذا تازمانی که عزم جدی برای شکستن غول فسادنباشد چهره ها عوض می‌شود وخط مشی یکی است وانتخاب رئیس کل به خواست اعضای مافیای فساد داخل گمرک صورت می‌گیرد نه به مصالح ومنافع کشور وملت و چه بسا با این نوع انتخاب شدت وحدت بیشتری در گمرک فاسد وادامه روند گذشته رخ دهد که به مراتب از شرایط فعلی اسفناک تر خواهد شد.
      • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
        2 0
        مافیای ۲۵ساله خاتمی خوشحال از به ثمر نشستن پرورش یافته سالیان فساد خود هستند وبالاخره گمرک را کامل بدست گرفتندهرچندبرای یک دوره کوتاه بعنوان سرپرست.
      • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
        1 0
        اگر هرچه زودتر مهندس جلواتی جایگزین این افراد مفسد شود،که در خدمت.... هستند ویک پاکسازی اساسی صورت دهد نه تنها گمرک که اقتصاد کشور نفسی تازه می‌کند.
    • نصرالهی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      1 0
      درهیچ دولتی سابقه نداشته رئیس کل گمرک با وزیر جدید ابقا شود وافراد گمرک اینگونه با وزیر هماهنگی کنند.این برای دولت رئیسی که دم از انقلابی بودن میزند نمره منفی وتعجب آورد است.افرادی از درون گمرک برای منافع شخصی وحفظ منافع خود به وزیر جدید خط میدهند ومانع اصلاح وضع موجود شدند.اقتصاد ایران با این مفاسد گمرکی نیاز مبرمی به جراحی وبازسازی گمرک دارد وگرنه باید تعریف جدیدی از وزارت اقتصاد و وزیر انقلابی داشته باشیم.
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      1 0
      بابررسی پرونده هریک از مدیران گمرک از عالی تا میانی خواهید دید تماما دارای پرونده های تخلفاتی کلان هستند!!چه دستهایی در کار است که حتما باید افراد دارای پرونده های کلان ارتشا واختلاس باشند تا پست های بالای گمرک را اشغال کنند؟!انوقت افراد سالم وپاکدست منزوی ومطرود ومعضوب همین رشوه خورهای متخلف هستند. وقتی هم کسی مثل مهندس جلواتی که از اسمش لرزه به اندامشان افتاده می آید همین رشوه خورها شب نامه وروزنامه وسیاهنامه نشر میدهند که دکان رشوه خوری شان تخته نشود. اگر این همه مخالف ومعاند با ایشان وجود دارد مشکل از رشوه خوری در سطح گسترده در گمرک است نه مشکل از مهندس جلواتی.به جای تعلیق حکم ایشان تعجیل در آن لازمه این گمرک در اشغال رشوه خورهای مزمن حرفه‌ ای است.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      1 0
      ارونقی با حمایت باهنر معاون امورگمرکی شده وپشت او گرم است. وزیر یا توان تغییر این باند را ندارد یا به اوهم توصیه شده همین باند برگمرک حاکم‌ باشند برایش بهتراست چون منافع خیلی ها در این فساد تامین است که تغییر نکردند ومدام در صداوسیما از یک فرد... گزارش پخش می‌شود. حداقل با آبروی جلواتی بازی نکنید که او توان اداره گمرک را ندارد بگویید این باند منافع ما را تامین میکند و نمیخواهیم عوضشان کنيم.
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      1 0
      فساد امروز گمرک ریشه در مفاسد ۲۵سال اخیردر گمرک دارد وعلت مقاومت مدیران فاسد گمرک که همگی دست نشانده ... هستند،ضربه هایی است که از جلواتی طی دهه اخیر خورده اند وترس اینکه مبادا بقیه مفاسدش برملا شود و به....وصل باشد کل مفسدین وحشت زده ومصمم شدند تا این باند حفظ شود در غیر اینصورت کسی بیاید که امتداد همین باند واز بین خودشان باشد.لابی های .... برای منافع آتی ومفاسد گذشته اش است.حتی در نفت هم فساد با شرکت نفت جی در گمرک ادامه داشت ورای سهم خوریهای دیگرش.در واقع علت العلل فساد در گمرک و پایه گذار گمرک فاسد ....وشرکایش هستند که همواره حضور دارند و گمرک از شرشان خلاص نمی‌شود.
    • RU ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      1 0
      میدانید از زمان خاتمی و۸سال ریاست فاسد .... ها برگمرک چه افراد غیر مرتبط با گمرک تنها بخاطر نفوذشان از رشوه خورهاحق حساب گرفته اند و پست های بالا را به این مدیران و افراد فاسد داده اند؟وبعداز ان هم این بدعت بجا ماند و اکنون نیز ادامه دارد؟میدانید یعنی ۲۵ سال حقوق ملت و دولت به جیب این باجگیرها ریخته شده که لازم است شناسائی وپولهای گرفته شده را باز پس دهندتا اقتصاد حرکتی کند؟!رخوت ودست روی دست گذاشتن ومماشات با این فساد تنها به نفع همین مفسدین است که نمیخواهند وضع کشور وجامعه بهبود یابد ودستشان روشودو از این خورد وخوراک بیفتند.اگر تخصص ومدرک مرتبط واین دروغها یعنی شیره ملت را مکیدن از طریق گمرک پس چه بهتر که این متخصصان فاسد واساتید ارتشا در هم کوبیده شوند بلکه راه نجاتی برای احیای اقتصاد باز شود.
      • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
        1 0
        تَکرار۲۵سال با انتصابی دیگر درجهت منافع همین باند.جای بسی تاسف که جلواتی در زمان ریاست جمهوری رئیسی هم نمی‌تواند جای افراد خاتمی را بگیرد وپاکسازی کند اما افراد خاتمی به راحتی رئیس کل گمرک میشوند حتی در دوران رئیسی.
      • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
        10 0
        تَکرار۲۵سال با انتصابی دیگر درجهت منافع همین باند.جای بسی تاسف که جلواتی در زمان ریاست جمهوری رئیسی هم نمی‌تواند جای افراد خاتمی را بگیرد وپاکسازی کند اما افراد خاتمی به راحتی رئیس کل گمرک میشوند حتی در دوران رئیسی.
      • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
        1 0
        خاتمی بنیادی عمل کرده آن زمان استخدامشان کرده ۲۵سال پرورش داده و با نابودی اقتصاد وتولید پایه گذاری قاچاق سازمان یافته را،امروز بالاترین پست گمرک.۴ماهه که مدام به رئیسی نق میزنند چکار کردی که دلار رفته بالا؟بااین انتصاب باید منتظر حوادث ناگواری بود که قابل پیش‌بینی نيست. افراد خاتمی حاکم بر اقتصاد وگمرک اما به پای رئیسی نوشته می‌شود.
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      1 0
      تاقبل از.....گرفتن یک برگ چک چند ده هزار تومانی هم موجب سرنگونی معاون فنی گمرک شده اما پیشکار..... پیربنیه صندوقی سکه وطلا رشوه میگرفته بخاطر سنگینی صندوق ها وساک های طلا وارز با زحمت انرا پشت ماشینش میگذاشته.این اشخاص چطور دم از سالم سازی گمرک میزنند وبا چه روئی هنوز دنبال خوردن از گمرک هستند مگر چیزی باقی گذاشتند؟؟البته مانده ومدیران فاسدی است که همگی دست نشانده ......هستند تا دم مرگ مقاومت میکنند شخصی مثل جلواتی رئیس کل گمرک نشود که یا گوشه زندان باید بروند یا برکنار شوند.
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      2 0
      با سلام . بهترین گذینه برای پست ریاست گمرکات آقای علیرضا دشتانی را نام برده که گمرکی مثل شهید رجایی را رونق داد مدیری انقلابی و دلسوز. برای این نظام بود روزانه گمرک شهید رجایی بهترین اوج خود را در موقع مدیریت آقای دشتانی را داشت
    • TR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      3 0
      فرهاد رهبر زیرمجموعه ای در گمرک دارد که یک شرکت تجاری به اشتراک سالهاست با استفاده از رانت گمرک ارقام نجومی به جیب میزنند.امروز به توصیه فرهاد رهبر با وزیر اقتصاد جلسه ای تشکیل دادند که یکی از شرکا که هم اینک نیز در گمرک پست معاون طرح وبرنامه را برعهده دارد(علی بعیدی مفرد نیا) رئیس کل گمرک نماید این فضاحت تا کجا ادامه خـواهد داشت؟!کسی که متهم است به سرقت اطلاعات ملت ودادن ان به سرویس های اطلاعاتی خارجی وافشای شرکت های سپاه علیه شان وتحریم انها وصدها تخلف وجرم خیانت کاندید ریاست کلی گمرک شده وقاحت به اوج خود رسیده .فرهاد رهبر چقدر حرام خوری میکند چقدر دزدی چقدر خیانت؟؟
      • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
        7 0
        الان که کرباسیان مسئوليتي ندارد اما سفارشش همچنان اقتدار دارد این دو خائن چه خوش رقصی هایی برای گروه براندازها نمیکنند!!!مقدسی با این گروه کاملا هماهنگ است وبه سفارش کرباسیان اینها در آینده هم خیانت‌های بمراتب بدتر خواهند کرد معاون...خانمی است که اقرار به ۳۰۰ فقره رشوه ۵میلیون تومانی کرده چه زمان باید به این فساد خاتمه داد؟
    • پرتویی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      4 0
      ... معاون وقت دفتر بازرسی گمرک به جرم ارتشا دومیلیاردتومانی در دوره کرباسیان دستگیر میشود وکرباسیان ادعا میکند دومیلیارد تومان مبلغی است که دستگیر کنند!!البته برای کرباسیان دومیلیارد تومان چیزی نبود که مشکلی برایش پیش بیاید باهزار واسطه ودلالی .... که خودش در دهه۸۰ به جرم قاچاق در بندرعباس به دوغارون تبعید شدوباامدن کرباسیان مدیرکل جرائم سازمان یافته شدو الان هم رئیس کمیسیون است ...ازاد شد ومجددا بدون کوچکترین بی احترامی باسلام وصلوات معاون بازرسی شدالان هم چندسالی است در مغازه اش در خیابان‌ جمهوری بوتیک دارد واز همان نان زحمت کشی پول پارو میکند ومنتظر است تا مقدسی رئیس کل شود با پست بالائی برگردد.این باند مخوف وشبکه مافیایی همان دست پروره های دوران خاتمی وکرباسیان هستند که گمرک از شرشان خلاصی ندارد مگر جلواتی بیاید وخانه تکانی کند وگرنه باند خاتمیدزدی میکنند ابروی رئیسی میرود.
      • عالمی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
        1 0
        در ابتدای کارروحانی مسول وقت گمرک .... تبعیدی برای قاچاق بندرعباس وپرونده های تخلفات عدیده اش رادرسال۹۲ باحیرت همگان به تهران منتقل کرد منزل سازمانی کوی مهراباد راننده شخصی پست مدیرکلی جرائم سازمان یافته و...قدم بعدی خواست اورا معاون حقوقی ونظارتی گمرک کند ولی افراد نظارتی خارج سازمان که ...را از بندرعباس میشناختند کرباسیان راتهدید به عزل کردند که اگر .... را ارتقادهد خودش عزل خواهد شد و .... به همین بسنده کردکه برای افراد سالم پاپوش وافراد خلافکار را از پرونده برائت بسازد ورشوه ها...بگیرد وبعدهم که افشاشد به کمیسیون منتقل وبه خواست ....رئیس شد!!! حال ....به توصیه هم او میخواهد .... را معاون حقوقی ونظارتی خود کند کاری که اربابش نتوانست در دولت روحانی کند او در دولت رئیسی!!!
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      2 0
      خصلت این افراد نمک نشناسی است در هر برهه ای خود را همرنگ ان جا میزنند وقتی سوار کار شدند فقط ارباب اول خود را می شناسند زهر خود را میریزند وطرف راولگد مال میکند.غیر قابل اعتماد ترین افراد هستند و یک باند فاسد رشوه خورند.در زمان دستگیری رفقای شان که رشوه دومیلیاری ده دوازده سال پیش را گرفتند همگی متحد میشوند نجاتش دهند خوب این چه نظارتی است نظارت بر حفاظت از باند دزد رشوه خور وزدن افراد بی گناه؟اگر این بازرسی ونظارت وحقوقی نباشد که تکلیف ملت روشن است وسره از ناسره مشخص است.همین ها با نظارت وحمایت از رشوه‌خورها ۲۵ سالست خون مردم را در شیشه کردندومتاسفانه این رشته سر دراز دارد.
      • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
        1 0
        عید سال ۹۵ ف ع یک تنه تیمی تشکیل داد که پشت سامانه گمرک بشینن وکانتینرهایی که بصورت قاچاق از گمرک وارد کشور شده بوده و الان قاچاق محسوب میشده را سندسازی کنند و صدها اظهارنامه دروغی را تیک ترخیص بزنند....البته دستور کرب... بود حال چه وارد شده اسلحه، مهمات، موادمخدر، مشروبات الکلی، لوازم جاسوسی و... الله اعلم. این تیم قاچاقچی از افراد خلافکار و بعضا زندان رفته گمرک بودند که بعدها پست هم گرفتند در دفتر صادرات وگمرکات دیگه. ف ع خوش رقصی زیادی برای کرب... و دولت روحانی در انجام امور قاچاق کرده و با مصاحبه‌های کذایی همه روانکار کرده این شخص به جای محاکمه در دولت انقلابی پست معاون فنی گمرک رو می‌گیره!عجیب نیست؟این سفارش ارباب اول مق... که بهش وفاداره. باز به این موجودات خائن اعتماد کنید و پست بدید.
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      7 0
      وقتی جلواتی مطرح شد برای ریاست کلی گمرک همین افراد ۲۵ ساله رشوه خور نظارتی شبنامه دادند ودم از تخصص و افراد داخل گمرک برای پست ریاست کلی گمرک زدند وبا هوچی گری نگذاشتند جلواتی حکم را اجراکند ورئیس کل شود اما خود را در ظاهر رفیق شفیق جازدند!!روش کار این باند همین شلوغکاری هاست که نباید بهشان بها داد اینها جماعت رشوه خوری هستند که بانقطه ضعف بسیار خودشان باید جواب دهها سال قاچاق ورشوه وزدوبند وحاکمیت خاتمی کرباسیان راپس بدهند اگر رشد قارچی کردند با ساختن وهمدستی باند خاتمي بوده پس نباید مرعوبشان شد که شیوه از پشت خنجر زدن مرام اینهاست.
      • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
        6 0
        ف ع جعبه سیاه قاچاق وفساد کرب... . با انتخابش بعنوان معاون فنی مشخص شد هنوز کرب... و باند روسای جمهور قبلی بر گمرک مسلطند. قاچاق سال ۹۵ را از یاد نبرده ایم ف ع یک عده از خلافکارترین افراد را انتخاب کرد (مثل م ت که سال ۹۱ به جرم اخذ رشوه در پرونده نفت جی متعلق به کرب... و شرکایش به زندان یزد افتاد.. و سال ۹۵ ارتقا به معاون دفتر صادرات) کانتینرهایی که هيچکس خبر ندارد چه وارد کشور کردند بمب، اسلحه، ابزارجاسوسی، مواد منفجره، موادمخدر، مشروبات الکلی وووو؟؟؟!!! هزاران اظهارنامه برای هزاران کانتینری که بصورت قاچاق قانونی با دستور شخص کرب... وارد شده بوده همین افراد فاسد با چشم بسته سامانه گمرک را در اختیارشان گذاشتند و روزهای زیادی از ایام عید سندسازی کردند و تیک سبز زدند و پاداش گرفتند. این چکیده‌ای از فساد کرب... و ف ع است. در آن زمان مق... هم معاون حقوقی سازمان بود الان همگی حی و حاضر جمعند. لطفا همین یک مورد را از ف ع و مق... جویا شوید فرصت خوبی است حال که در کسوت رئیس کل و معاون هستند تا پاسخ دهند. برای مق... آن زمان ارتقای تق... سوال نبود؟ نظارت یعنی چه؟ بالاترین سطح مقام را داشته!!!
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      1 0
      کرب... که از پست مدیرکلی با خوش خدمتی‌هایش معاون وزیر و رئیس کل گمرک می‌شود و او را به دندان می‌گیرد و به نفت می‎برد ف ع در دولت رئیسی می‌شود معاون فنی گمرک ؟؟؟ تعمدا در حال تخریب رئیسی هستند و قصد دارند ضربه نهایی را با این انتصابات به دولتش بزنند. اگر بگوییم وزیر اقتصاد بی خبر است ساده انگاری است این وزیر باید برکنار شود چون انتصابات او بسیار شک برانگیز و در جهت نابودی اقتصاد و گمرک است. گمرک را همین افراد به فساد کشاندند اینقدر قحط الرجال است که دوباره اینطور علنی تکرار دوران دولت قلبی می‌شود؟ فقط پاسخگویی اش با رئیسی است و بدون رودروایسی دزدی می‌کنند که رئیسی در تله پاسخگویی بیفتد. روسای دولتهای قبلی با مهره چینی در حال تخریب رئیسی اند. هم منافعشان تامین است هم ضربه شان را به این دولت زدند لطفا اطلاع رسانی فرمایید.
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      2 0
      دوستی میگفت حدود ۲۰ سال قبل حوالی ساختمان گمرک خیابان شهید بهشتی به عجله مبلغی پول بعنوان رشوه میبردم به یکی از کارمندان گمرک بدم که یکی از دوستام رو دیدم سوارش کردم وگفت با این عجله گفتم دارم این مبلغ پولو بدم به یک دزد در گمرک گفت ای بابا من منشی کرب... الان میرم بهش میگم بعد از اون ماجرا شخص رشوه‌خور، رشد نجومی کرد و شد معاون مدیر کل و مدیر کل و... اون شخص کسی نبود جز ع غ رفیق فابریک ف ع که از محارم اسرار کرب...ه. حالا در دولت انقلابی رئیسی انقدر آدم کم اوردن که دوباره ف ع میشه معاون فنی گمرک و لابد غ هم از مدیران ارشدش. لطفا به استحضار رئیس جمهور انقلابی برسه که این افراد هم گمرک رو نابود کردن هم بعد از این با همین رشوه خوریها آبروی شما رو.
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      2 0
      وقتی پسر .... در سال۹۵ با ساک دلار در فرودگاه امام دستگیر شد ومدیر وقت گمرک فرودگاه امام او را از دستگیری و ضبط مال وجریمه نجات داد این ظن که قرار است افرادی انطرف مرزها و در کشورهای منافقین که مقرمنافقین است و پسران ... هم در آنجا زندگی می‌کنند، آن‌ ساکهای دلار را که یکی از دفعات گیر افتاد ،تحویل بگیرند به یقین تبدیل شد.
      • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
        1 0
        گمرک رسما در خدمت....فتاده ..گمرک را دریابید.
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      2 0
      مقدسی تمام امیال ... راپیاده میکند. در جدیدترین تغییر قرار است ...را معاون حقوقی ونظارتی خود کند یعنی پستی که ...شش هفت سال به خودش داد و اورا به قله پرتاب کرد حالا به رفیق قاچاقچی ...پس دهد این رسوائی وکثافتکاری در حالیکه صدها پرونده قاچاق خانوادگی در بندر عباس دارد باچه توجیهی؟؟! دفتر بازرسی وقت گمرک ادعا کرده بود از پس گزارشات قاچاق خانوادگی ... بر نمی امدیم او را به دوغارون تبعید کردیم که بندر عباس از شرش در امان باشد. امروز در دولت رئیسی قرار است پست بالای ... رئیس کل سازمان گمرک شود. از طرفی دوستان مقدسی ادعا کرده اند مدیر کل بازرسی را هم به جلواتی میدهند دوستان جلواتی به همین حد هم راضی اند که فقط یکی را در گمرک داشته باشند واین یعنی جلواتی زیر دست ... بیفتد یکی از مدیران....میشود!!!
      • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
        2 1
        افراد رشوه خور قاچاقچی مثل ...با فساد اخلاقی ومالی... رشد کردند فردی مثل ... چون ملیجک ... وسفارشی خاتمی بود رشد قارچی کرده صدتا مثل اینها پیشخدمت جلواتی هم نمی‌شوند. حال او مدیر ومعاون اینها شود؟با ریاست جلواتی و خانه تکانی گمرک ، مفسدین را دور می‌ریزد ومثل ستاره خواهد درخشيد آنگاه خواهید دید چه جرائمی از این مدعیان ریاست ومعاونت حقوقی بيرون مي آيد و گند کار ... با لو رفتن اینها در می آید .ماه پشت ابر پنهان نمی ماند اگر با چهارتا شب نامه ریاست سازمان را بدست گرفتند وشادی باند فساد بجا مانده از روحانی فراهم شد دلیل نا آگاهی دولت انقلابی نیست قطعا به حسابشان رسیدگی خواهد شد.اسناد فساد اینها آنقدر زیاد هست که بتوان به دادگاه‌های ذیربط ارائه کرد و همه را به سزای اعمالشان رساند.
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      1 0
      در شرایط موجود انتظار بهبود سیستمی در گمرک عبث وبیهوده است افرادی برگمرک حاکمند که خود باعث فساد چند دهه اخیر و گماشته مفسدین وقاچاقچیان هستند اگر قرار بود کاری کنند طی دهه های گذشته کرده بودند. لذا تا دیرتر نشده کمک‌ کنید مهندس جلواتی باعزمی جزم وارد کارزار شده وهمه اینها را بیرون بریزد بلکه گمرک جانی دوباره بگیرد.اینها مامور ویرانی گمرک و بدنامی رئیسی هستند.
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      2 0
      مفاسدی که..... ترس ووحشت داشت از انجامش برعهده .... گذاشته شده که به پای دولت انقلابی رئیسی نوشته شود .
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      1 0
      امروز گمرک که در دست قاچاقچی های سابقه دار سازمان یافته اسیر شده تنها تخصص لازم زدن دزدان ورشوه خورهای حرفه ای برای هدایت و ریاست برا آنست که جلواتی فوق تخصص این امر خطير است. لطفا به سمع ونظر آقای رئیسی برسانید.وزیر اقتصاد که گوشش بدهکار نیست.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      1 0
      توان مدیریتی وسالم سازی گمرک با حذف مدیران رشوه گیر وباج ده به آنها که پستهای مدیریتی را به ایشان داده اند،بالاترين تخصص لازم برای تصدی ریاست کلی سازمان گمرک است که مهندس جلواتی طی سالها مبارزه با فساد به اثبات رسانده .لذا افراد شریک فساد گمرک که پستهای بالای نظارتی نیز داشته و همدستی کردند و گمرک را به خاک سیاه نشانده اند وتصویر دروغین سالم سازی ارائه کرده اند،شایسته ریاست بر چنین سازمان الوده ای که یقینا نیاز به پاکسازی از رشوه خورهای مار خورده افعی شده دارد،نیستند.مهندس جلواتی برترین گزينه است که وزیر از حضور ایشان به دلایل باندبازی داخل گمرک ابا دارد .
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      1 0
      گزارشی واقعی ازباند شبنامه نویس و رشوه خور گمرک: اوایل سال ۹۹ در گمرک تهران جمعی که از رشوه خوری های م م ب به ستوه امده بودند به حراست محل پناه برده و او (رع) هم نتوانست مقاومت کند و علیرغم اینکه م م ب به دروغ همه را ترسانده بود که سپاه پشت او هستند پیگیر دزدیها و قاچاق او شد و م م ب عزل شد. در جریان پورشه ها چه در کمیسیون چه گمرک تهران بسیار خورد البته‌ در همه زمینه ها خورده. مسئول حراست گمرک فرودگاه امام که عزل شده و در ساختمان مرکزی گمرک است از جمله افرادی است که با حمایت از م م ب و اخذ رشوه سکه طلا .... و در پی حفظ وی بود وقتی نتوانست او را ابقا کند منتظر شد گروه گمرک تغییر کند دوباره... ظاهرا م م ب علاوه بر عده ای در حراست مرکز به او که همه را از دستگیری توسط.. به وحشت انداخته، باج خوبی میدهد. اگر م م ب توسط مق... برای مدیرکلی هر گمرکی معرفی شود اینها به حساب و زیر جدید و رئیسی نوشته خواهدشد و م م ب در رشوه خوریهایش با رسوائی هر جا بوده عزل شده و سروصدایش همه جا را پر کرده. علت دشمنی باند م م ب با جل.. که الحق و الانصاف جدی هم مبارزه کردند و شبنامه و سیاه نامه ها کار انها بود این است.
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      1 0
      گمرک چه خبر شده؟؟!فریده زبیدی را مقدسی بعنوان معاون حقوقی خودش معرفیش کرده !!!یک نفر نیست گمرک رو از چنگ قاچاقچیان حرفه‌ای نجات بده؟
    • DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      2 0
      ...پرونده های تخلفاتی داشت وبخاطران پرونده هادرشرف اخراج بودوبعدازرفتن به دادگاه وهیات تخلفات اداری ادعامیکرد انقدردارم که اگراخراج هم بشم بتونم خرج زندگیم روبدم...
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      1 0
      فاجعه درگمرک .... در بندرعباس بعنوان ... قاچاق می‌کرد خانوادگی وسازمان یافته به ستاد گزارش کردند وپرونده های تخلفات وقاچاق برایش باز شد اما دست بردار نبود و ادامه می‌داد دفتر بازرسی ستاد درمانده بود بااین زن قاچاقچی چه بکند تصمیم گرفت برای اولین بار در گمرک زنی را به جرم قاچاق تبعید کند شهر دیگر و جایی که دیگر دستش از بندرعباس کوتاه شود او را به دوغارون تبعید کردند چندسال گذشت وپارتی او ....دوباره رئیس کل گمرک شد اورا از پست تبعیدی کارشناسی به مدیرکلی .... منصوب کرد همه شوکه شدند ودوباره تصمیم گرفت اورا معاون .... گمرک کند ولی دستگاه‌های نظارتی مانع شدند واعلام کردند خودت را عزل میکنیم ترس از عزل ورسوایی مانع اینکار شد.حال در دولت انقلابی چه اتفاقی افتاده وقرار است آبروی چه کسی با این سابقه درخشان ... برود ؟همان افراد بازرسی همه حضور دارندو خوبست جهت نتویر افکار عمومی روشن شود چرا یک مجرم تبعیدی اینگونه ارتقای جهشی پیداکرده؟اگر قاچاقچی نبوده چرابراحتی تبعید را قبول کرد ؟ _جهت استحضار آقای رئیسی
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      2 0
      ک... هرگز اسیر پرستو نمیشود چون زنهای خاص گمرک در ازای پست مدیریت از پرستویهای مطمئنه ای هستندکه هرگز او را لو نمی دهند وحتی رفقای پرستوی خود راهم به خدمت ک... و رفقای بالادستی وپایین دستی خود میفرستند.ضمنا با هماهنگی در ارتشا و قاچاق مال ومنال نجومی به جیب زده اند.ارتقا در سیستم ک... فحشا امیز است وبا ارتقای زب... آن وضعیت متأسفانه فاجعه بارترشده.از آقای رئیسی خواستار برهم زدن این فساد وارتقای فحشا آميز هستیم.
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      1 0
      خانم ه ع با تمام رشوه خورهای کلان گمرک ارتباط دارد و برای مدیران ارشد سازمان و ک... و بالادستی ها رفقایش را معرفی کرده است ....او با گروه شیطان‌پرستان با پوشش کلاسهای یوگا ارتباط دارد و در پروفایل تلگرامش عکسهای نمادگر به فراماسونری را به نمایش گذاشته.درسطح کلان رشوه میگیرد کدهای تعرفه ایجاد میکند وبا گروهی در وزارت صمت سازمان یافته اخاذی وقانونی باایجادکدتعرفه ای رشوه های کلان گرفته ومیگیرد.تنها پرستو بودن وفحشا کار این زنان پرستونیست با تشکیل باندهای مافیایی گمرک سالیان سال است به کثافت کشیده شده وچون برای مدیران ارشد پرستوهای مطمئن معرفی کرده و خودش و بسیار سیاس وحرفه‌ای است راست کار آن گمرک فاسد است.عامل ارتقاء او به معاون و مدیر کل م م ب بود که کوس رسوائی وفسادشان گوش فلک را کر کردو چون حراست حق حسابش را از ب.. می‌گیرد بعنوان حامی هیچکس حق تعرض به او را ندارد.وقتی ب... در گمرک تهران بود بسیاری از پرونده هایشان اشتراکی انجام میشد و حتی گزارشاتی دراین مورد رد شد که بلاتکلیف ویاباباندبازی وزارت صمت استاندارد گمرک منتفی اعلام شد‌.کلا این باند گمرک را فاسدتر انچه معمول ا
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      7 0
      .... وقتی از پست مدیرکلی یا کمیسیون برکنار شد تا پست مدیرکلی بعدی یک روز هم محل خدمت با پست کارشناسی حاضر نشده بد نیست معاون منابع انسانی سازمان رفیق وحامی اش و معاون امور اداری پاسخگو باشند ایا مرخصی گرفته؟مگر چندسال مرخصی طلب داردو آیا در زمان مرخصی اضافه کار ودیماند تعلق میگیرد؟ آیا حقوقش قطع شده؟آيا به تخلفات اداری معرفی شده آیا طبق خبرهای واصله همه حقوق و مزایا وحتی اضافه کاری را دریافت میکند ؟البته ما باور نکردیم اما شخصی در امور مالی ادعا میکرد همه انچه برای دیگران پرداخت میشود برای او هم بدون حضور در محل کارش پرداخت میشود که اگر صحت داشته باشد بزرگترین تخلف امور اداری وکل سازمان است.
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      16 0
      ع ن حراست معزول گمرک فرودگاه امام با سفارش يکی از نمایندگان(نا...) به ع م استخدام گمرک شده و در نوشتن سیاهنامه و توطئه علیه دیگران تبحر دارد. زمانی ادعا میکرد قه توسط قا به شرکت‌های بزرگ وارداتی زنگ میزند و مبالغ میلیاردی رشوه میگیرند و تقسیم می‌کنند امروز خبرچین شخصیت چند رنگ و فاسدی دارد از این جهت بسیارخطرناک است او برای چند رشوه گیر عمده از جمله بر و... نقش بادیگارد را دارد و تا وزیر سفارششان را میکند.چون سکه های زیادی گرفته و خانه جدید خریده... ع ن حراست را فاسد و اعای اخاذی و تهدید به مرگ شده‌ و...همزمان برای همان حراست خبررسانی میکند..!!! خیلی ها را به اذعان خودش به زندان انداخته. برای رشوه خورها تله میگذارد و اخاذی میکند. اما وقتی ج گزینه مطرح گمرک شد او را باجگیر معرفی و روزهای متمادی در سطح وزارتخانه آنچه خودش بود را به ج نسبت داد که ج رئیس کل گمرک نشود.
      • ساعدی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
        11 0
        اولین اعلامیه ای که دادند وخبر رو به بیرون درز دادن ومقدسی رو حامی جلواتی نوشتن‌ مشخص بود توطئه اس واینطوری دارن مقدسی رو ازنقشه های بعدی مبراجلوه میدن ومطرحش میکنن که بعنوان یک آلترناتيو مطرح بشه.دقیقا ... طراحش بود وخوبم جواب گرفت.
      • محمدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
        1 0
        سابقه کثیف .... هرجا بوده یا با رشوه خور ...فساد کرده وطرح دوستی ریخته که هم چیزی به جیب بزنه هم اموراتش رو راه بندازه ... یا با مردهای رشوه خوری زدو بند کرده ورشوه های زیاد گرفته . بخاطر همین بقیه رو مین گذاری میکنه که نرخش رو بالا ببره افراد رو در موقعیت هایی قرار میده که براشون سند سازی کنه و گرا بده دستگیرشون کنن اگر این باجگیری نیست پس چیه؟اگر جلواتی باجگیر بود که .. از اومدنش خوشحال میشد نه اینکه از ترس حالت سکته بهش دست بده و وزارتخانه‌ها رو بالا پایین بره که جلواتی به گمرک نیاد.
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      2 0
      چه وضعیتی شده!
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      1 2
      اولین اعلامیه خبر فوری؛ محسن جلواتی؛ معاون دیده بان شفافیت، با توصیه احمد توکلی به وزیر اقتصاد به سمت رئیس کل گمرکات کشور منصوب شد. حامیان ایشان: ۱_ احمد توکلی؛ در دیده بان شفافیت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ۲_محمدرضا پورابراهیمی: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ۳_علیرضا مقدسی: معاون حقوقی گمرک کشور ۴_حسین‌زاده بحرینی: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ۵_سید احمد آوایی: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ۶_دکتر امیرآبادی: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ۷_اسماعیل کوثری: عضو هیات دیده بان شفافیت ۸_سید مرتضی نبوی: عضو هیات دیده بان شفافیت ۹_حسین نجابت: عضو هیان دیده بان شفافیت ‏از نکات قابل توجه این انتصاب؛ عمده فعالیت آقای جلواتی
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      1 1
      در زمینه آب و فاضلاب و بخش کشاورزی بوده که سوابق کاری و شغلی غیر مرتبط ایشان با حوزه اقتصاد و گمرکات می‌باشد، لذا با توجه به حساسیت امر گمرکات‌کشور و وضع بحرانی اقتصاد و گمرکات کشور، می‌توان از جوانان و نیروهای متخصص در این حوزه جهت پویایی گمرکات کشور استفاده نمود. انتخاب و انتصاب مسوولين رده هاي مختلف اداري و اجرايي، يکي از مسايل مهم و ضروري و از وظايف خطير حکومت اسلامي است؛ چرا که مهم ترين عامل دوام يک نظام و حکومت، فرزانگي و شايستگي مسوولين و کارگزاران آن نظام مي باشد. اگر مديران شايسته و تربيت يافته در راس سازمان ها قرارگيرند، کيفيت فعاليت هاي سازماني به طور فزاينده اي بهبود خواهد يافت. زيرا مديريت شايسته، محور اصلي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ملت ها به شمار مي آيد. بنابراين انتخاب و انتصاب افراد در رده هاي مختلف سازماني بايد بر اساس معيارها و ملاک هايي باشد تا افراد شايسته جهت تصدي پست هاي سازماني انتخاب و به کار گمارده شوند. لذا امید است وزیر محترم دولت انقلابی؛ جناب آقای خاندوزی، طبق ضوابط و معیارهای مناسب در این انتصاب عمل نموده و از جوانان متخصص و نخبه در این‌حوزه (