پایان تلخ آسمان‌خراشی به نام امیرحسین! + عکس

چرایی مرگ این بازیکن جوان مشخص نیست. دلیلی که به نظر می رسد باید از سوی انبوه موسسات پژوهشی ورزشی بررسی و ریشه یابی شود اینکه چرا یک جوان ورزشکار بدون هیچ بیماری زمینه ای اینچنین در عنفوان جوانی با سکته مغزی، فوت کند.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اواخر هفته گذشته خبری تلخ در محافل ورزشی پیچید ولی با این حال بسیاری از رسانه ها از آن غافل بودند.
ماجرای در گذشت دور از تصور جوان بلند قد والیبالیست تهرانی که شاید عدم شهرت مانع از پوشش خبر در گذشت او توسط رسانه های مطرح کشور شد. امیرحسین محمدی، بازیکن ۲۲۵ سانتی متری والیبال تهران متولد سال ۱۳۸۰ که در دو سال اخیر تمرینات تخصصی خود را تحت نظر علی نیکنام آغاز کرده بود، شامگاه سه شنبه در اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت. امیرحسین محمدی اگرچه تا راهیابی به تیم ملی فاصله داشت اما شرایط استثنایی فیزیک جسمانی او قطعا فرصت ایده آلی برای او و برای والیبال کشور به شمار می رفت تا این پدید نوظهور بتواند برای تیم های ملی والیبال ایران یک برگ برنده به شمار رود.
هنوز از علت دقیق مرگ این والیبالیست بلند قامت خبری به جز حمله قبلی در دست نیست اما به نظر می رسد موسسات پژوهشی ورزشی داخل کشور ، علی الخصوص فدراسیون پزشکی ورزشی باید درباره علل مرگ این جوان تحقیق کنند تا دستاورد علمی حاصل از این تحقیق به حفظ سلامت سایر قهرمانان ورزشی ما کمک کند.   

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 21662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حیدر IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      3 0
      وامصیبتا..حیف و افسوس...کالبدشکافی میتونه کمک کنه روحش شاد....تاسف شدید.. تسلیت بخانواده داغدارش..