سیلی وحشیانه مالک هتل به کارمند هتل چمران شیراز / حاشیه های حضور تیم استقلال تهران در شیراز+ویدئو

فیلم ها و تصاویر زیادی از حضور تماشاگران درشبکه های اجتماعی منتشر شد که یکی ازاین فیلم ها با اعتراض مردم همراه بود و بازتاب زیادی هم داشت که آن هم سیلی خوردن کارمند هتل چمران شیراز بود که در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا حضور تیم استقلال تهران پس از هشت سال در شیراز حاشیه هایی بدنبال داشت که می توان به حضور کم سابقه هواداران این تیم به هنگام ورود به شیراز اشاره کرد.

 حضورعلاقه مندان به تیم استقلال دربامداد پنجشنه ۱۳ آبان ماه از فرودگاه شهید دستغیب تا هتل و حتی حرکت به سمت ورزشگاه مشکلاتی را به وجود آورد.

اتوبوس حامل بازیکنان تیم استقلال حدود یک ساعت به دلیل ازدحام جمعیت در جلو هتل معطل ماند و سپس بازیکنان تک به تک و در حالی که مردم تونل درست کرده بود با زحمت وارد هتل شدند

سیلی بر صورت کارمند هتل  

فیلم ها وتصاویر زیادی ازحضور تماشاگران درشبکه های اجتماعی منتشر شد که یکی ازاین فیلم ها با اعتراض مردم همراه بود و بازتاب زیادی هم داشت که آن هم سیلی خوردن کارمند هتل چمران شیراز  بود که در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. 

   

استقبال کم سابقه هواداران از تیم استقلال هم اعتراض هایی توسط شهروندان به دنبال داشت که چرا تیم فجر شهید سپاسی در شهر خودشان غریبه است این در حالی که سالهاست زمانی  که تیم های آبی و قرمز وارد شیراز می شوند مورد استقبال زیاد قرارمی گیرند اما در لیگ برتر دوره ۲۱ متفاوت است زیرا هشت سال شیراز در لیگ برتر تیم ندارد.

برخی براین باورهستند نمی شوند جلو علاقه شخصی افراد نسبت به طرفداری از تیمشان خرده گرفت و یک امر طبیعی است.

این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، در صورتی که کرونا نبود قطعا ورزشگاه حافظیه پاسخگوی خیل هواداران نبود، هر چند چمن ورزشگاه پارس شیراز هم کاشت شده و احتمال زیاد تا ۲ ماه آینده بازی های تیم فجر در این ورزشگاه ۵۰ هزار نفری برگزار خواهد شد.

حضور بی سابقه هواداران و بی نظی های به وجود آمده موجب اعتراض دست اندرکاران باشگاه استقلال شد.

وجود چندین بیمارستان در بلوار چمران شیراز  و حوالی هتل  و ترافیک شدید موجب شد برای بیماران مشکلاتی به وجود آید ، مردم می گویند بهتر است هتل محل  استقرار تیم های پر طرفدار در منطقه ای دیگر انتخاب شوند. 

سیلی یکی از حاضرین به استاندار/ تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی + ویدئو

نماینده متخلف مجلس به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد

دادستان عمومی و انقلاب شیراز: درباره سیلی‌خوردن کارگر هتل طرح شکایت شود قاطعانه رسیدگی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حضور هواداران تیم استقلال در هتل چمران شب گذشته و پیش از بازی فوتبال دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال با حواشی‌هایی همراه بود و سیلی مالک این هتل به یکی از کارکنان به سوژه شبکه‌های اجتماعی بدل شد.

خبرنگار تسنیم در گفت‌وگو با دادستان عمومی و انقلاب مرکز شیراز خواستار تشریح جزییات بیشتر شد. سید مصطفی بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، ضمن تایید این خبر و در واکنش به ماجرای سیلی خوردن کارگر هتل چمران شیراز، اظهار داشت: در صورت طرح شکایت و پیگیری از سوی ذینفع بدون اغماض و با قاطعیت و در چارچوب قانون پیگرد قانونی به عمل خواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد: با توجه به قابلیت گذشت داشتن موضوع ، رسیدگی و تعقیب مستلزم طرح شکایت توسط ذینفع است.

مهرزاد مویدی، رئیس کانون هماهنگی شوراهای کار استان فارس نیز در واکنش به این اقدام اظهار داشت: این حرکت از سوی مالک هتل هتک حرمت جامعه کارگری بوده است و فارغ از اینکه این کارگر رضایت دهد یا خیر، موضوع باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مایه تاسف است که کلیپ سیلی خوردن این جوان در رسانه‌های بیگانه هم منعکس شده است، افزود: در روزی که نماد ظلم‌ستیزی است این حرکت مالک هتل آن هم در انظار عمومی کاری غیرقابل پذیرش است هر چند که دلیل سیلی مشخص نیست اما این اقدام به هر روی نباید در انظار عمومی رخ می‌داد.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 21650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      2 15
      خوب کاری کرد
      • Majid IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
        1 0
        خیلی بیخودکرده باجنابعالی مگه اینجاشهربی ادب هاس که فکرکردین شیرازی این رفتارش هس خوب کرده؟ چه خوبی کرده؟ ایشالاپیگیری میکنیم تااخرش
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 0
      به هر دلیلی حتی خطا هم کرده باشد این مدیر هتل نباید همچین حرکت توهین امیز و ابله هانه رو انجام داد من فکر میکنم این نتنها یه مدیر موفق نیست بلکه یه نامرد به تمام معناست
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      2 0
      دستش بشکنه غلط کرد مرد...
    • مجتبی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 1
      واقعا باید دولت رسیدگی بکنه به سیلی خوردن کارگر هرکی پول داره که نباید زور بگه
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 0
      غلط کرد
    • رسول متال IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      1 0
      وقتی از جانب قدرت پول زورمیگی...
    • رسول متال IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 0
      وقتی با استفاده از قدرت پول زور میگی و ظلم میکنی صد در صد اون پول رو هم از راه نادرست به دست اوردی ..مسخره گدا با اون عذرخواهی کردنت ..یه خونه و ماشین براش بخر اگه راست میگی بی وجود ..