نایب قهرمان جهان را اینگونه در هم کوبیدیم + ویدیو

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، انتقام سنگین‌ترین باخت تاریخ خود را از ژاپن گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام بین قاره ای در گروه دوم این دوره با تیم های روسیه، ژاپن و پاراگوئه همگروه است و دیشب موفق شد در اولین بازی خود پاراگوئه را با نتیجه ۸ بر ۶ شکست دهد.

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان امشب در دومین مسابقه خود مقابل ژاپن قرار گرفتند؛ تیمی که شب گذشته در تقابل قهرمان و نایب قهرمان جهان با نتیجه ۷-۶ مغلوب روسیه شده بود. دیدار با ژاپن که همواره یکی از قدرت های فوتبال ساحلی بوده و سنگین ترین شکست تاریخ را به ایران تحمیل کرده از اهمیت بالایی برای شاگردان هاشم پور همراه بود و آنها انگیزه بالایی داشتند تا با غلبه بر ژاپن قدرت خود را به این تیم دیکته کنند.

باخت ۶ بر یک به ژاپن که بار سنگینی روی دوش فوتبال ساحلی ایران بود سرانجام امشب توسط ملی پوشان کشورمان جبران شد و شاگردان عباس هاشم پور موفق شدند پیروزی بی حرف و حدیثی مقابل ژاپن کسب کرده و با نتیجه ۶-۱ این تیم را شکست دهند؛ این گونه بود که حساب دو تیم در فوتبال ساحلی بعد از سال ها تسویه شد.

ایران بازی امشب را بهتر از حریف آغاز کرد و توانست ۱۲ دقیقه نخست را با برتری دو بر صفر پشت سر بگذارد. روی یک کار تیمی زیبا مختاری گل اول ایران را به ثمر رساند و شادی گلی مشابه کریستیانو رونالدو انجام داد تا روحیه تیم را بالا برد. گل دوم ایران در این ۱۲ دقیقه را شیری با یک شوت سنگین و غیرقابل مهار به ثمر رساند. 

ژاپن ۱۲ دقیقه دوم را تهاجمی شروع کرد اما این شاگردان هاشم پور بودند که یک بار دیگر به گل رسیدند. کیانی با یک شوت از راه دور کاوایی، دروازه بان ژاپن را به اشتباه انداخت و گل سوم را برای ایران به ثبت رساند. در ادامه تلاش های ژاپن برای باز کردن دروازه قدرت برتر این روزهای فوتبال ساحلی دنیا حاصلی به همراه نداشت و موحد با یک شوت از راه دور دیگر گل چهارم را هم برای ایران زد و در آغوش سرمربی تیم آرام گرفت.

در سه دقیقه به پایان بازی بود که  اوکویاما توانست سرانجام قفل دروازه ایران را شکسته و نتیجه را ۴ بر یک کند اما پیش از پایان بازی میرشکاری و عبداللهی دو گل دیگر زدند تا ایران ۶ بر یک ژاپن را به یاد سنگین ترین شکست تاریخ خود از پیش رو برداشته و به همراه روسیه، پیش از انجام بازی سوم، به نیمه نهایی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ امارات صعود کند.

روسیه دو ماه پیش ژاپن را در فینال جام جهانی ۵-۴ شکست داده بود، در دیگر دیدار این گروه امشب موفق شد پاراگوئه را با نتیجه ۸ بر ۷ شکست دهد. دو تیم ایران و روسیه برای تعیین سرگروه فردا از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

در دیگر دیدار این گروه، روسیه با نتیجه نزدیک ۸ بر ۷ پاراگوئه را شکست داد تا این تیم هم همراه با ایران به مرحله بعد صعود کند. روسیه دیشب ژاپن را با نتیجه ۷ بر ۶ در وقت‌های اضافه شکست داده بود.

ادامه برنامه مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

پنج‌شنبه ۱۳ آبان

ژاپن- پاراگوئه- ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی

پرتغال- اسپانیا- ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی

سنگال- امارات- ساعن ۱۸:۴۵ به وقت محلی

*روسیه- ایران- ساعت ۲۰ به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت ایران)

۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 21624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha