یورش به ۳ طلا ، وعده ما فردا شب روی تشک های بلگراد

شانس کسب ۳ مدال طلا و ۲ برنز در ۵ وزن اول کشتی فرنگی برای امیدهای ایران در صربستان خبر خوش روز اول رقابتهای جهانی بود.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابتهای ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۱ اختیار بوتیروف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۱ بر ۱ از سد نیهاد گولوزاده از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. دادمرز در این مرحله تاراس کروپسکی از اوکراین را با نتیجه ۹ بر ۳ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تیلور لامونت از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار ماولود ریزمانوف از روسیه است.
در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی الکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه ۵ بر ۱ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نجاتی در این مرحله مقابل لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار برنده کشتی میان گئورگی تیبیلوف از روسیه و آسوخات موخامادیف از قزاقستان است.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آردیت ندوج از آلبانی را از پیش رو برداشت وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر مقابل نیکولوز چیخایدزه از گرجستان پیرورز شد.کاویانی نژاد در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی ارکان ارگن از ترکیه را با نتیجه  ۱۰ بر ۵ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر سرگئی استپانوف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. کاویانی نژاد در دیدار پایانی به مصاف تاماس لوای دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان می رود.
 در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب الکساندر کوماروف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا باید با کومار سونیل از هند کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به مصاف ماکسات سایلایو از قزاقستان برود و در صورت گذر از این حریف در دیدار رده بندی مقابل تموری چکاسلیدزه از گرجستان قرار خواهد گرفت.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ نیکولا میلاتوویچ از نروژ را مغلوب کرد وی در دور دوم در یک دیدار نفسگیر با نتیجه ۲ بر ۱ از سد میخائیل لاپتی اف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله آنتون ساونکو از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ فاتیح بوزکورت از ترکیه را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف داوید اوواسپیان دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ارمنستان می رود.

 


برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان،صربستان ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان صربستان ۲۰۲۱

۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
کد خبر: 21506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha