امین کاویانی نژاد مقتدرانه شروع کرد + عکس و فیلم

در اولین روز از رقابتهای کشتی قهرمانی امیدهای جهان در صربستان دقایقی پیش در اولین مسابقه از رقابتهای کشتی فرنگی امین کاویانی نژاد موفق شد نماینده آلبانی را با امتیاز عالی ۹ بر صفر شکست دهد. 

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در اولین روز از رقابتهای کشتی قهرمانی امیدهای جهان در صربستان دقایقی پیش در اولین مسابقه از رقابتهای کشتی فرنگی امین کاویانی نژاد موفق شد نماینده آلبانی را با امتیاز عالی ۹ بر صفر شکست دهد. 

 تا دقایقی دیگر هم در وزن ۵۵ کیلوگرم  پویا دادمرز در دور نخست به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل نیهاد گولوزاده از جمهوری آذربایجان قرار می‌گیرد. در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی در دور نخست با نیراج از هند مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان الکساندر هروشین از اوکراین و روییز مورا از اکوادور می‌رود. در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، امین کاویانی‌نژاد در دور نخست با آردیت ندوج از آلبانی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نیکولوز چیخایدزه از گرجستان و لامجد مافی از تونس می رود. در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با الکساندر کوماروف از روسیه مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کومار سونیل از هند و فیلیپ سمتکو از کرواسی می رود.

برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان، صربستان ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان صربستان ۲۰۲۱

۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 21491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha