برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک در آذر ماه| آغاز ثبت‌نام: ۱۱ آبان

ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک از روز سه‌شنبه، ۱۱ آبان ماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به منظور گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه‌ی همکاری و همدلی بین اعضای خانواده‌ی صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران «شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک» را در سال جاری با پوشش خبری گسترده برگزار خواهد کرد.

امید است این دوره از مسابقات با بهره‌گیری از تجربیات دوره‌های پیشین و از طریق جلب مشارکت اعضا، همکاران شاغل و خانواده‌های‌ آنها، نمونه‌ی شایسته‌ای از یک همایش فرهنگی در این صنف پیشرو باشد و علاوه‌بر آن بتواند به عنوان یک رقابت سالم ورزشی، ضمن ایجاد و استحکام دوستی‌ها در بدنه‌ی صنف، عاملی برای ارتقای روحیه‌ی نشاط در میان همکاران باشد.

به همین منظور از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دعوت می‌شود در صورت تمایل به ثبت‌نام در شانزدهمین دوره‌ی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک، ضمن مطالعه‌ی دقیق آیین‌نامه‌ی اجرایی، فرم ثبت‌نام در مسابقات را تکمیل کرده و به همراه مدارک مورد نیاز مندرج در آیین‌نامه و فرم‌های پیوست، تا پایان موعد مقرر به دبیرخانه سازمان ارسال کنند.

گفتنی است ثبت‌نام این دوره از مسابقات از روز سه‌شنبه، ۱۱ آبان ماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است مهلت تکمیل مدارک پایان وقت اداری روز سه‌شنبه دوم آذر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

قرعه‌کشی مسابقات نیز در روز چهارشنبه، سوم آذر ماه انجام می‌شود و مسابقات از ۱۱ آذر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

آیین‌نامه‌ی اجرایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک در پیوست خبر قابل دریافت است.

فایلهای پیوست

۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 21484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha