پرسپولیس بازهم به رسول رسید؛ حالا وقت انتقام است!

تنها باخت پرسپولیس در لیگ بیستم مقابل آلومینیوم اراک به ثبت رسید. این ۲ تیم امروز (دوشنبه) به مصاف هم بروند.

 به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس باید امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در اراک به مصاف تیم آلومینیوم برود. هر ۲ تیم تا به اینجا نمایش خوبی داشته‌اند و این مسابقه می‌تواند آبستن حوادث بسیار باشد.

پرسپولیس در ۲ دیدار ابتدایی به ۶ امتیاز دست پیدا کرد. تیم یحیی گل‌محمدی در هفته نخست میزبانش فولاد را با نتیجه سه بر یک شکست داد و در گام دوم با نتیجه ۲ بر یک، میهمانش نساجی را مغلوب کرد تا یکی از چهار تیمی باشد که تا پایان هفته دوم صد درصد امتیازات را مال خود کرده است.

آلومینیوم اما لیگ را با تساوی بدون گل مقابل پدیده در مشهد استارت زد. آنها در گام دوم با نتیجه پرگل سه بر صفر فولاد خوزستان را شکست دادند تا بعد از هشت هفته در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کنند. نماینده استان مرکزی حالا با چهار امتیاز یکی از چهار تیم لیگ است که گلی دریافت نکرده است. آنها در ۲ هفته ابتدایی فصل قبل امتیازی دشت نکرده بودند و گلی وارد دروازه رقبا نکرده بودند.

پرسپولیس بازهم به رسول رسید؛ حالا وقت انتقام است

شاهد سومین تقابل پرسپولیس و آلومینیوم در لیگ برتر خواهیم بود. در بازی رفت فصل قبل تیم آلومینیوم با سرمربیگری رسول خطیبی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد پرسپولیس بگذرد. این تنها باخت تیم یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم بود. شاهین توکلی و حامد پاکدل برای تیم میزبان گلزنی کردند  که حالا هیچکدام عضو تیم اراکی نیستند و پاکدل در پرسپولیس بازی می‌کند. تک گل تیم میهمان هم به وسیله کمال کامیابی‌نیا زده شد.

در جدال برگشت پرسپولیس با ۲ گل شهریار مغانلو و مهدی ترابی تیمی را از پیش رو برداشت که هدایتش بر عهده علیرضا منصوریان بود. مهدی ترابی همچنان فرصت این را دارد تا برای پرسپولیس مقابل آلومینیوم گلزنی کند. البته خطیبی در آخرین حضورش در ورزشگاه آزادی برای تقابل با پرسپولیس بازنده نبود. او در لیگ نوزدهم با ماشین‌سازی به تهران آمد و تیم گابریل کالدرون را متوقف کرد. در آن مسابقه حامد لک برای ماشین‌سازی پنالتی گرفت اما لک حالا گلر پرسپولیس است.

باید دید در پایان یحیی گل‌محمدی می‌تواند انتقام شکست فصل قبل را بگیرد یا خطیبی همچنان، حتی بدون حامدهایش، می‌تواند موی دماغ قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر شود.

پرسپولیس بازهم به رسول رسید؛ حالا وقت انتقام است

۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 21475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha