تقابل فرهاد و فیروز امروز در آزادی

بی‌شک هیجان انگیزترین مسابقه امروز از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تقابل استقلال و تراکتور خواهد بود. نبرد فرهاد مجیدی و فیروز کریمی...

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال در آستانه هفته سوم به یکی از حساس ترین مسابقات خود رسیده است . هرچند که رقابتهای دو هفته اخیر هم مسابقات کم اهمیتی نبود و با حواشی زیادی همراه بود اما حالا رفته رفته عیار تیم های این فصل مشخص و رقابتها نفس گیرتر می شود.

استقلال - تراکتور حساس ترین مسابقه امروز 
هواداران استقلال از این تیم قهرمانی میخواهند. تیمی که سال‌ها قهرمان نشده و با قهرمانی پیاپی رقیب سنتی‌اش حسابی تحت فشار است. با این حال آنچه استقلالی‌ها در تمام این سال‌ها به آن معترض بودند، عدم ثبات کادرفنی، بازیکنان و عدم جذب بازیکنان خوب بوده و حالا به نظر می‌رسد این فصل مشکل گذشته نیز بهانه‌ای برای این اعتراض‌ها نباشد. فرهاد مجیدی مانده، بازیکنان حاضر در لیستش را گرفته و حالا نیز با جذب بازیکنان خارجی در حال تقویت استقلال است.

استقلال با شرایطی خوب و بالانشینی در جدول به تراکتوری رسیده که فیروز کریمی این تیم را هدایت می‌کند و هنوز آنطور که باید و شاید نتوانسته خود را به عنوان یک مدعی مطرح کند، اما بازهم تقابل تراکتور با تیم‌های پرطرفدار پایتخت همیشه حساسیت دارد. اگر استقلال برنده این دیدار باشد، مدعی بودنش ادامه خواهد داشت و اگر تراکتور بتواند به پیروزی برسد، می‌تواند به شرایطی برای رقابت با مدعیان برسد.

این مسابقه با قضاوت سید رضا مهدوی و کمک‌ها امیر رضا آشور ماهانی و محمد صالح عرب‌آبادی برگزار خواهد شد. کمک داور چهارم محمد حسین ترابیان است و نظارت بازی هم با خداداد افشاریان خواهد بود.  

رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در وب سایت رسمی فیفا

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 21401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha