استقلال- تراکتور؛ فرهاد به دنبال هت تریک/ پرسپولیس- آلومینیوم؛ شاگردان رسول پاشا باز هم به دنبال بردن سرخ‌ها

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال در روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال با ۷ بازی به طور همزمان در روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و در مهم‌ترین بازی ها،  استقلال پذیرای تراکتور خواهد بود و پرسپولیس هم در اراک به مصاف تیم آلومینیوم می‌رود.

استقلال- تراکتور/ روز شنبه ساعت ۱۸/ ورزشگاه آزادی

آبی پوشان پایتخت در ۲ بازی ابتدایی خود برابر تیم‌های هوادار و ذوب آهن توانستند امتیازات کامل  را به دست آوردند و با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم قرار بگیرند.

شاگردان فرهاد مجیدی قصد دارند که از میزبانی خود برابر سرخپوشان تبریزی استفاده کنند و با برتری در این بازی روند رو به رشد خود را در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند.

کوین یامگا بازیکن خارجی جدید آبی پوشان در اولین بازی خود در لیگ برتر ایران توانست ۲ گل  در دیدار با ذوب آهن بزند تا نامش در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شود. این بازیکن با عملکرد خوب خود نشان داد که شم گلزنی بالایی دارد و فرهاد مجیدی می‌تواند روی او حساب ویژه‌ای باز کند.

همچنین رودی ژستد مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان چند روز پیش برای امضای قرارداد در تهران حضور یافت تا بعد از پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی با باشگاه استقلال قرارداد ببندد و به عنوان دومین بازیکن خارجی آبی پوشان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال شناخته شود.

علاوه بر این، گفته می‌شد زبیر نیک نفس هافبک دفاعی استقلال به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ به بازی با تراکتور نمی‌رسد، اما این موضوع هنوز تایید نشد و به احتمال زیاد او قادر به همراهی تیمش در بازی روز شنبه خواهد بود.

همچنین سید حسین حسینی دروازه بان استقلال هم مصدومیتش برطرف شد و او می‌تواند تیمش را در بازی با تراکتور همراهی کند.  

استقلال- تراکتور؛ فرهاد به دنبال هت تریک در لیگ ۲۱/ پرسپولیس- آلومینیوم؛ شاگردان رسول پاشا باز هم به دنبال بردن سرخ‌ها

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته توانست پیروزی پرگل برابر تیم صنعت نفت آبادان به دست آورد تا با روحیه بالا به مصاف استقلال برود.

سرخپوشان تبریزی قصد دارند با بردن استقلال دست پر به تبریز برگردند، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

یامگا بازیکن خارجی استقلال ستاره آبی پوشان در بازی با ذوب آهن بود و مدافعان تراکتور باید مراقب این بازیکن باشند تا مانع گلزنی اش شوند.

هادی محمدی مدافع تراکتور بعد از رفع مصدومیت به بازی با استقلال می‌رسد، اما محمد عباس زاده مهاجم سرخپوشان به احتمال زیاد نمی‌تواند تیمش را در بازی روز شنبه همراهی کند و این موضوع به دغدغه فیروز کریمی تبدیل شده است.

جدال فیروز کریمی با فرهاد مجیدی در قامت استاد و شاگرد در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

استقلال- تراکتور؛ فرهاد به دنبال هت تریک در لیگ ۲۱/ پرسپولیس- آلومینیوم؛ شاگردان رسول پاشا باز هم به دنبال بردن سرخ‌ها

سپاهان- هوادار/ روز شنبه ساعت ۱۸/ ورزشگاه نقش جهان

طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته با نتیجه ۳ بر صفر برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری دست یافتند و با ۶ امتیاز و  به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

شاگردان نویدکیا قصد دارند با استفاده از میزبانی خود برابر تیم هوادار به برتری دست یابند و صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال تثبیت کنند.

در آن طرف، تیم تازه لیگ برتری شده هوادار با هدایت رضا عنایتی در ۲ هفته ابتدایی خود برابر تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان شکست خورد و در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

۲ باخت متوالی تیم هوادار در ابتدای مسابقات  لیگ برتر فوتبال باعث شده که جایگاه رضا عنایتی متزلزل شود و در صورت سومین شکست برابر سپاهان این احتمال وجود دارد که عنایتی از سرمربیگری هوادار اخراج شود.

دیدار با سپاهان برای عنایتی حکم مرگ و زندگی دارد و سرمربی هوادار برای حفظ جایگاهش نیاز به برد برابر تیم سپاهان دارد تا همچنان هدایت تیمش را برعهده داشته باشد.

تقابل عنایتی و نویدکیا مربیان جوان لیگ برتر فوتبال می‌تواند به جذابیت این بازی بیافزاید.

استقلال- تراکتور؛ فرهاد به دنبال هت تریک در لیگ ۲۱/ پرسپولیس- آلومینیوم؛ شاگردان رسول پاشا باز هم به دنبال بردن سرخ‌ها

پدیده مشهد- نفت مسجد سلیمان/ روز شنبه ساعت ۱۸/ ورزشگاه امام رضا (ع)

تیم فوتبال پدیده مشهد در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و بازیکنان این تیم هفته گذشته به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی شان در فرودگاه مشهد حاضر نشدند تا برای دیدار با مس رفسنجان به کرمان بروند و بازی این تیم مشهدی برابر تیم مس رفسنجان لغو شد.

 ماجرا به همین جا ختم نشد و بازیکنان پدیده به اعتصاب خود ادامه دادند و تمرین نکردند. علاوه بر این، رضا مهاجری سرمربی پدیده از سمتش استعفا کرد و فیروز کریمی جانشین این مربی شد.

نکته قابل توجه این است، در حالی که رضا مهاجری از سرمربیگری تیم پدیده استعفا کرده بود، اما او همراه با دستیارانش در تمرینات این تیم مشهدی حاضر شدند تا شاهد حضور همزمان مهاجری و میثاقیان در این تیم باشیم.

در نهایت مهاجری با حضور در رختکن تیم پدیده از بازیکنان خداحافظی کرد و بازیکنان  به اعتصاب خود پایان دادند و آن‌ها بعد از چند روز رضایت دادند تا تمرین کنند.

علاوه براین، بازیکنان جدید پدیده از جمله مهدی شریفی، محسن ربیع خواه، میلاد کمندانی، حسین حیدری و مجتبی بیژن به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌توانند برابر تیم نفت مسجد سلیمان بازی کنند.

به هر حال باید دید بازیکنان پدیده حاضر می‌شوند تا روز شنبه برابر نفت مسجد سلیمان بازی کنند یا نه!

در آن طرف، تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست سنگینی متحمل شد و با یک امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

شاگردان کمالوند قصد دارند با برتری برابر تیم پدیده دست پر به شهر خود بازگردند و به نظر نمی‌رسد برابر حریف بحران زده خود کار سختی پیش رو داشته باشند.  

استقلال- تراکتور؛ فرهاد به دنبال هت تریک در لیگ ۲۱/ پرسپولیس- آلومینیوم؛ شاگردان رسول پاشا باز هم به دنبال بردن سرخ‌ها

صنعت نفت آبادان- فجرشهید سپاسی/ روز شنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم تراکتور متحمل شد و بدون امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

شاگردان منصوریان بعد از ۲ باخت متوالی قصد دارند جبران مافات کنند و با برتری برابر تیم فجرشهید سپاسی نوار ناکامی خود در لیگ برتر فوتبال را قطع کنند.

منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که به ویروس کرونا مبتلا شده بود باز هم تست دومش مثبت شد و او در بازی روز شنبه هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

در آن طرف، تیم تازه لیگ برتری شده فجر شهید سپاسی هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد و بدون امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

هر دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و فجرشهید سپاسی در ۲ هفته ابتدایی خود شکست خوردند و به ۳ امتیاز بازی رو در رو  نیاز مبرم دارند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سرو سامان بدهند.

تاپ 7 صبح

آلومینیوم اراک- پرسپولیس/ روز دوشنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در یک بازی نفس گیر توانست با دبل مهدی عبدی برابر تیم نساجی قائمشهر به برتری دست یابد و با ۶ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

سرخپوشان پایتخت قصد  دارند با برتری برابر آلومینیوم در اراک همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس هنوز به خاطر پرداخت نکردن مطالبات مالی کالدرون و دستیارش خواکین بسته مانده است، به همین علت سرخپوشان پایتخت نمی‌توانند بازیکن جدید به خدمت بگیرند و همین موضوع باعث دغدغه گل محمدی تبدیل شده است.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی فوتبال را شکست داد و با ۴ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شاگردان رسول خطیبی قصد دارند که با برتری برابر پرسپولیس به روند رو به رشد خود ادامه بدهند، اما کار سختی برابر قهرمان لیگ برتر فوتبال  پیش رو دارند.

تاپ 7 صبح

فولاد- مس رفسنجان/ روز دوشنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال فولاد با شکست سنگین در ۲ بازی ابتدایی خود برابر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان ویسی به ۳ امتیاز بازی خانگی نیاز مبرم دارند تا  با برتری برابر تیم مس رفسنجان نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و از ته جدول جدا شوند.

عبدالله ویسی به خوبی می‌داند که جایگاهش متزلزل است، به همین علت باید تدابیری در نظر بگیرد تا تیمش اولین پیروزی در لیگ برتر فوتبال را در بازی با مس رفسنجان به دست آورد تا این مربی  بتواند همچنان به کارش در اهواز ادامه بدهد.

در آن طرف، تیم فوتبال  مس رفسنجان هفته گذشته در زمین مسابقه حضور یافت، اما تیم پدیده حریفش در زمین مسابقه حاضر نشد و این بازی لغو شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است درباره بازی لغو شده فولاد و مس رفسنجان تصمیم بگیرد و مسئولان مس رفسنجان امیدوارند که این بازی ۳ برصفر به نفع این تیم صادر شود تا رتبه شان در جدول رده بندی ارتقا یابد.

شاگردان ربیعی قصد دارند با برتری برابر فولاد دست پر به کرمان برگردند، اما کار سختی در اهواز پیش رو دارند.

تاپ 7 صبح

گل گهر سیرجان- نساجی مازندران/ روز دوشنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته با برتری برابر تیم فجر شهید سپاسی و کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان  در جایگاه دوم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برتری برابر تیم نساجی به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند، اما کار سختی برابر تیم خوب  نساجی دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود اینکه هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس شکست خورد، اما این تیم  شمالی نشان داد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند برای هر تیمی دردسر ساز شود.

شاگردان الهامی برای کسب امتیاز به سیرجان می‌روند، اما کار سختی برابر تیم قدرتمند گل گهر دارند.

رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در وب سایت رسمی فیفا

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 21377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha