خودکشی اینفلوئنسر چینی در پخش زنده | ویدیو

اینفلوئنسر چینی با خوردن حشره‌کش در پخش زنده اینترنتی هوادارانش را در شوک فرو برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یک ایفلوئنسر چینی پس از آنکه در لایو اینترنتی اقدام به خوردن حشره‌کش کرد، جان خود را از دست داد. «لئو ژیائو مائو زی» که ۲۵ سال داشت روز پنجشنبه در هنگام لایو اینترنتی دست به این اقدام مرگبار زده بود. این دختر با وجود آنکه به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان موفق به نجات جانش نشدند و مرگ او یک روز بعد اعلام شد.

این زن یک روز قبل از اقدام به خودکشی با به اشتراک گذاری یک ویدئو در پلتفرم Douyin اعلام کرده بود که این آخرین ویدئوی او بوده و از همه هوادارانش بابت همراهی با خود تشکر کرده بود. او در این ویدئو گفته بود: «من به نظر خوشحال می‌رسیدم، اما این فقط یک نمایش بود. من آرزو می‌کنم همه وقتی این ویدئو را می‌بینند خوشحال باشند و ببینند من نیز خوشحال هستم. نمی‌توانم بیشتر از این ادامه دهم (تحمل کنم).»

در حالی که گفته می‌شود این دختر به افسردگی مبتلا شده بود، خانواده اش اعلام کرده‌اند که هنوز علت اصلی خودکشی لئو را نمی‌دانند. آن‌ها مسئول مرگ وی را ترول‌هایی دانسته‌اند که او را مجبور به نوشیدن این حشره کش کرده اند. در یکی از تصاویری که تبدیل به ویدئویی داغ شده در حالی لئو یک بطری حشره‌کش را در دست دارد، کاربران اینترنتی او را تشویق به نوشیدن سریع آن می‌کنند. بنا به گزارش گلوبال تایمز یکی از کاربران که مدعی است دوست لئو بوده می‌گوید که او برنامه‌ای برای انجام خودکشی نداشته، اما سعی می‌کرده تا توجه دوست سابقش را به خود جلب کند.

خودکشی اینفلوئنسر

بنا به گفته دوستان لئو، بدن وی سوزانده شده و آن‌ها امیدوارند کسانی که به طور غیرمستقیم مسئول مرگ این دختر بوده اند برای عذرخواهی حاضر شوند.

۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
کد خبر: 21225
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha