امروز دوشنبه ۳ آبان‌ماه / دو تیم به دنبال پیروزی | ذوب‌آهن - استقلال

تجربه سال قبل این رقابتها برای هر دو تیم گران بود چرا که میلیونها طرفدار استقلال، هفته‌ای نبود که بدون استرس و حاشیه بتوانند فوتبال تماشا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در هفته دوم لیگ برتر ایران، تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار از آنجایی مهم است که هر دو تیم دیدار شروع فصل در هفته اول لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و از همین ابتدا به فکر جمع کردن امتیاز در این رقابتها هستند.

تجربه سال قبل این رقابتها برای هر دو تیم گران بود چرا که میلیونها طرفدار استقلال، هفته‌ای نبود که بدون استرس و حاشیه بتوانند فوتبال تماشا کنند. برای تیم ذوب آهن وضعیت به مراتب خراب‌تر و به نوعی وحشتناک بود چرا که این تیم با شانس و اقبال و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پانزدهم، در رده ۱۴ جدول قرار گرفت و از خطر سقوط به دسته پایین‌تر فرار کرد. این دو تیم امروز از ساعت ۱۸ به مصاف هم خواهند رفت.

به غیر از بازی تیم‌های مس رفسنجان و پدیده مشهد که به دلیل عدم حضور تیم مشهدی روز یکشنبه لغو شد، برنامه دیگر بازیهای امروز بصورت زیر است: 

همچنین روز چهارشنبه، تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان دیدار می‌کنند و پرسپولیس در تهران از ساعت ۱۸ میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

در آغاز هفته دوم لیگ برتر، تیم سپاهان روز یکشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان رفت که بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این برد، ۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. نفت مسجدسلیمان هم یک امتیازی است.

داور: کمیل غلامی

کمک داوران: عسکر محمدی – عباس پورحیدری 

کارت زرد: مسعود ریگی (سپاهان) و فراز کمالوند (سرمربی نفت مسجدسلیمان)

گل: سجاد شهباززاده (دقایق۷ و ۲۵)  و جورج ولیسانی (دقیقه ۴۰)

از نکات قابل توجه مسابقه، آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بود که باعث شد این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شود. در واقع هر دو تیم در این ورزشگاه میهمان بودند.

هر سه گل این رقابت، در نیمه اول زده شد و نیمه دوم گلی به ثمر نرسید. 

رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در وب سایت رسمی فیفا

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
کد خبر: 21224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha