در مقابل چشم هزاران هوادار در اولدترافورد تحقیر شدند / منچستریونایتد ۰ - لیورپول ۵

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در این فصل بیشتر از کریستیانو رونالدو در اولدترافورد موفق به گلزنی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، لیورپول تا دقیقه ۵۰ دیدار مقابل منچستریونایتد فوق‌العاده ظاهر شده و پنج بار دروازه حریف را باز کرده است. گل اول مرسی سایدی‌ها روی پاس عمقی محمد صلاح و ضربه دقیق نبی کیتا در موقعیتی تک به تک به ثمر رسید. اما این همکاری در دقیقه ۳۸ بار دیگر تکرار شد و این بار ارسال زمینی نبی کیتا از سمت راست با ضربه دقیق و تمام کننده محمد صلاح از مرکز محوطه همراه بود و لیورپول به گل سوم هم دست یافت.

اما این پایان کار نبود و در اوقات اضافی نیمه اول محمد صلاح با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه موفق به زدن گل چهارم هم شد تا نتیجه فوق العاده ای برای تیم یورگن کلوپ در استادیوم اولدترافورد ثبت شود. اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که روی پاس عمقی جوردن هندرسون، این بازیکن در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای فنی هت تریک خود را تکمیل کرد. محمد صلاح،  ستاره مصری لیورپول موفق به زدن گل سوم، چهارم و پنجم تیمش در دیدار مقابل منچستریونایتد شد تا نشان دهد در دوران اوج قرار دارد.

حالا محمد صلاح در ۱۰ بازی متوالی در همه رقابت ها در ترکیب لیورپول موفق به گلزنی شده است. از ابتدای فصل ۱۸-۲۰۱۷، محمد صلاح پس از کریستیانو رونالدو (آوریل ۲۰۱۸)، دووان زاپاتا (ژانویه ۲۰۱۹) و روبرت لواندوفسکی (سه بار در مقاطع مختلف)، چهارمین بازیکن در بین پنج لیگ بزرگ اروپا است که به چنین دستاورد فوق العاده‌ای دست یافته است.

همچنین محمد صلاح با گلزنی در این دیدار برابر منچستریونایتد، با ۱۰۷ گل و بالاتر از دیدیه دروگبا، تبدیل به بهترین گلزن آفریقایی تاریخ لیگ برتر هم شد. همچنین فقط دنیل استوریج با گلزنی در هشت بازی بین نوامبر ۲۰۱۳ و فوریه ۲۰۱۴ در دیدارهای متوالی در لیگ برتر برای  لیورپول موفق به گلزنی شده و محمد صلاح هفته بعد می تواند به رکورد این بازیکن نیز دست یابد.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در هفته های اخیر بارها محمد صلاح را بالاتر از ستاره‌ای مانند لیونل مسی لایق دریافت جایزه توپ طلا خوانده و به نظر این ستاره مصری نیز از مدعیان جدی دریافت این جایزه در سال ۲۰۲۱ باشد.

و در پایان اینکه مدافعین و دروازه‌بان منچستریونایتد به هیچ توپی "نه" نگفتند و به بدترین شکل ممکن باختند.
 

۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
کد خبر: 21219
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha