امروز یکشنبه ۲ آبان‌ماه / هراس رئال از نقیصه بزرگ کارلتو برابر حریف | بارسلونا - رئال مادرید

دو پیروزی و سه باخت حاصل تجربه کارلو آنچلوتی در مقطع اول و در تقابل با بارسلونا بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار عصر امروز ششمین ال کلاسیکوی کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی و باتجربه رئال مادرید خواهد بود. کارلو آنچلوتی البته اولین بار در سال ۲۰۰۴ روی نیمکت میلان با بارسلونا روبرو شد و به دشواری در ایتالیا به برتری دست یافت. اما بارسلونا دو سال بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان انتقام گرفت و با راهیابی به دیدار نهایی و شکست تیم آرسنال در مسابقه فینال به عنوان قهرمانی اروپا نیز دست یافت.

اما روی نیمکت رئال مادرید هم اوضاع چندان خوب نبوده است. در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ هر دو ال کلاسیکو به سود بارسلونا به اتمام رسیده و رئال مادرید با کارلو آنچلوتی در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا ناکام ماند. اما اولین پیروزی این سرمربی ایتالیایی برابر بارسلونا توام با فتح یک جام بود. رئال مادرید در فینال کوپا دل ری سال ۲۰۱۴ با نتیجه ۱-۲ و با گل به یادماندنی گرت بیل از سد بارسلونا گذشت و در نهایت به مقام قهرمانی دست یافت.

دومین برد آنچلوتی در ال کلاسیکو در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ و در برنابئو رقم خورد. بارسلونا با گل دقایق ابتدایی نیمار از حریف پیش افتاد، اما رئال مادرید با گل‌های رونالدو، په‌په و کریم بنزما به پیروزی رسید. اما در ال کلاسیکوی برگشت بارسلونا با گل‌های جرمی متئو و لوئیس سوارز به برتری دست یافت. کارلتو تا به حال روی نیمکت رئال مادرید در استادیوم نوکمپ به پیروزی نرسیده و این سرمربی باتجربه به دنبال تغییر این روند در مسابقه امروز است.

این مسابقه حساس از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا آغاز خواهد شد.

۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 21203

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha