مشارکت ۷۲ درصدی در انتخابات کمیسیون‌های نظام صنفی رایانه ای تهران

در نشست خبری مهر ماه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دبیر این سازمان جزئیاتی از روند برگزاری انتخابات کمیسیون‌های تخصصی ۲۲ گانه‌ی نصر تهران ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، علیرضا کشاورز جمشیدیان، دبیر نصر تهران گفت: در دوره‌ی ششم هیأت مدیره ۲۲ کمیسیون تخصصی در قالب سه رسته مصوب شد. در فراخوان ثبت نام کمیسیون‌ها هزار و ۳۰۰ نفر متقاضی عضویت در کمیسیون‌ها بودند. پس از پالایش هزار و ۹۳ نفر تأیید صلاحیت شدند. ۸۴ درصد متقاضیان به انتخابات راه یافتند و در نهایت ۶۳۰ نفر به ۲۲ کمیسیون تخصصی وارد شدند. این افراد مشارکت ۷۲ درصدی در روند انتخابات داشتند و در نهایت۵۷ درصد کسانی که وارد این کارزار شدند توانستند به کمیسیون‌ها راه یابند.

او در توضیحات بیشتری ادامه داد: کمیسیون اینترنت اشیا با ۹۷ درصد مشارکت بالاترین آمار مشارکت را داشت و کمیسیون نرم‌افزارهای پخش و فروشگاهی با ۵۴ درصد پایین‌ترین آمار مشارکت را به خود اختصاص داد.

کشاورز جمشیدیان افزود: براساس آئین‌نامه افراد منتخب ۱۲ کمیسیون که دارای رأی مساوی بودند به قرعه‌کشی راه یافتند. این قرعه‌کشی با حضور حراست سازمان نصر تهران، حراست نصر کشور و بازرسان انجام شد.

او همچنین اعلام کرد که به محض تکمیل انتخابات روسای کمیسیون‌ها، اسامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مهرداد خداوردیان، بازرس نصر تهران نیز با اشاره به برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها گفت: در روند برگزاری انتخابات، گزارشی از تخلفات دریافت نکردم و انتخابات به خوبی برگزار شد.

او با اشاره به تعاملات نصر تهران و کشور ادامه داد: امیدواریم این تعاملات در راستای تأمین منافع تمامی اعضای صنف پیش رود.

۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 21119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha