روش جالب روشن شدن مشعل المپیک با آینه و نور خورشید + ویدیو

المپیک زمستانی پکن 2022 علیرغم انتقادات به میزبانی چین رسما با روشن شدن مشعل این بازیها وارد فاز اجرایی شد. مراسمی که به شکلی جذاب و تماشایی با روشن شدن مشعل توسط نور خورشید و آینه مقعر برگزار گردید.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مشعل بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن دیروز در محل المپیای باستانی یونان روشن شد.  این مراسم به علت همه گیری ویروس کرونا بدون تماشاگران و فقط با حضور توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک، کاترینا ساکلاروپولو رئیس جمهور یونان و نمایندگان کمیته‌های المپیک یونان و چین و خبرنگاران برگزار شد. در این مراسم جذاب و تماشایی ، مشعل بازیهای المپیک زمستانی به روشی جذاب با آینه مقعر و نور خورشید روشن شد که فیلم آن را در زیر می بینید.

 



توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت «با وجود آن که  بسیاری از محدودیت های همه گیری وجود دارد اما کارهای آماده سازی بازی های المپیک زمستانی پکن از پیشرفت مثبت برخوردار است. همه فضاهای مربوط در چند ماه پیش ساخته و تکمیل شده که بسیار چشمگیر است.»
باخ در ادامه گفت:«حالا در این فضاها مسابقات آزمایشی انجام می شود. نظر ورزشکاران پس از شرکت در مسابقات آزمایشی بسیار مثبت بود، بنابراین ما به موفقیت المپیک زمستانی پکن اطمینان کامل داریم
پکن اولین شهری خواهد بود که میزبان بازیهای المپیک زمستانی و تابستانی می شود.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 21104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha