چرا پرسپولیس دچار این باخت سنگین شد؟

بلاتکلیفی مدیریتی در پرسپولیس ، نداشتن بازی تدارکاتی ، دیر رسیدن به ریاض و هم سطح نبودن بازیکنان جدید با فوتبالیست های جدا شده از سرخپوشان عواملی است که از نگاه بهنام ابوالقاسم پور در شکست موثر بود.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دیشب(شنبه) در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر تیم عربستانی خاتمه یافت. سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ و گومیس در دقایق ۵۰ و ۷۰ گل‌های الهلال را در این بازی به ثمر رساندند. به این ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان آخرین نماینده ایران از راهیابی به نیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. در همین ارتباط بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس به تحلیل فنی این بازی پرداخت و در گفتگوی اختصاصی سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نظرات جالبی درباره این بازی بیان کرد که می‌شنوید: 
 

بهنام ابوالقاسم‌پور (زاده ۲ شهریور ۱۳۵۲ - تهران) بازیکن سابق فوتبال ایرانی است. وی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس پیشینۀ بازی دارد.وی هم چنین ۴ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران در کارنامه دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی ورزشی است.

فوتبال را از زمینهای خاکی شهرری شروع نموده و بعد از کسب تجربه و نشان دادن استعداد به تیم سایپای تهران پیوست . پرسپولیس مقصد بعدی بهنام بود وتوانست با درخشش در پرسپولیس ، افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کرده و ۲ گل در بازیهای ملی، وارد دروازه حریفان نموده و نام خود را در لیست گلزنان تیم ملی ثبت نماید . بهنام در زمان تحصیل نیز کاپیتان تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا بود . تیم بعدی او پاس تهران بود و هم اکنون سرمربی تیم فوتبال راه آهن نوین شهرری در لیگ ۳ کشور می باشد . وی ۴ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران در کارنامه دارد. ابوالقاسم‌پور، بازیکن اسبق تیم ملی ایران طی حکمی از سوی محمد حسن انصاری‌فرد، به عنوان سرمربی تیم دوم راه‌آهن منصوب شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه راه‌آهن، درپی توافق مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با یکی از اسپانسرها، تیم دوم راه‌آهن در مسابقات دسته اول باشگاه‌های تهران (آسیا ویژن) شرکت خواهد کرد و بر همین اساس بهنام ابوالقاسم‌پور به عنوان سرمربی تیم دوم راه‌آهن منصوب شد.وی بعنوان یکی از پیشکسوتهای پرسپولیس برای بازی مقابل میلان در آذر ۱۳۹۲ دعوت شد .

برنامه کامل لیگ فوتبال قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 21019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha