جوان‌ترین حریف تختی در بستر بیماری + عکس اختصاصی

هنوز بیست سالش نشده بود که پنجه در پنجه تختی انداخت و با قهرمان پر افتخار و با تجربه کشتی ایران مصاف کرد. او حالا در بستر بیماری است و چشم انتظار حمایت مسئولین و نه صرفا حضور در بیمارستان برای عکس یادگاری

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،" داود ایوب " جوانترین کشتی گیری بود که در اواخر دوران ورزشی تختی با وی کشتی می گرفت .

داود ایوب از کشتی گیران سابق سنگین وزن تیم ملی ایران است که سابقه پیکار با جهان پهلوان تختی در ۱۸ سالگی را دارد . او همچنین سالها قهرمان کشتی ایران و عضو تیم ملی بوده است. وی پس از دوران کشتی به عنوان مربی و سرمربی در تیم های ملی پیشکسوتان حضور داشت و حتی  در کارنامه او حضور در جمع مربیان تیم کشتی تامین اجتماعی در رقابتهای لیگ برتر کشتی هم دیده میشود. 
ایوب حالا مجددا به علت عارضه مزمن در بستر بیماری است و پس از پیگیری های مصرانه اهالی کشتی ، تا این لحظه فقط مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی از او عیادت کرده است. این در شرایطی است که مهم تر از ملاقات حضوری و عکس های اینستاگرامی ، حمایت مالی جدی مدیران ورزشی از این پیشکسوت کشتی ضروری به نظر می رسد.  

داود ایوب در بخشی از خاطراتش در مورد کشتی اش با تختی گفته : از آقا تختی هر چه گفته شود باز هم کم است. ایشان یک انسان به تمام معنا بود او در قلب مردم جا داشت و بزرگترین افتخار بنده این است با آقا تختی کشتی گرفتم.

وی در خاطره‌ای دیگر از تختی گفته:« برای رفتن به باشگاه و تمرین با آقا تختی قرار گذاشتم ایشان بیایند جلوی سینما در خیابان شاهپور قدیم. آقا تختی گفت سر ساعت مقرر خواهد آمد من که ذوق زده شده بودم به دوستانم گفتم آقا تختی دنبال من آمده تا به تمرین برویم. چشمتان روز بد نبیند. بچه‌ها همه جلوی سینما منتظر آمدن آقا تختی بودند که با آمدن ایشان همه به طرف ماشین هجوم آوردند به طوری که نزدیک بود ماشین را با تختی به هوا بلند کنند.

۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 20949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha