آخرین گزینه‌های احتمالی ۱۸ استانداری کشور + اسامی

با توجه به اینکه ‌این روزها نام گزینه‌های متعددی برای ‌مسند استانداری‌ها در دولت سیزدهم مطرح می‌شود، گزینه‌های احتمالی استانداری در ۱۸ استان در جدولی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم تاکنون استانداران ۱۳ استان در دولت سیزدهم انتخاب شده‌اند و این روزها نام گزینه‌های متعددی برای ‌مسند دیگر استانداری‌ها ‌مطرح می‌شود که ‌محتمل‌ترین گزینه‌های استانداری در ۱۸ استان ‌دیگر منتشر می‌شود.

بعد از رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت،‌ روند انتخاب استانداران از سوی وزیر کشور آغاز شد و نخستین گام در اقدامی جهادی استانداران ‌ویژه خوزستان و سیستان و بلوچستان تعیین شدند و انتخاب سایر استانداران ادامه یافت.

دولت سیزدهم در انتخاب استانداران شاخصه‌هایی چون "کارآمدی، قانونمداری، پیگیر پیشرفت همه‌جانبه استان‌ها و تقویت‌کننده مشارکت سیاسی و اجتماعی و عقلانیت انقلابی را مدنظر داشته است تا آنها بتوانند در استان وفاق ایجاد کرده و سازگار با مردم باشند.

بر همین اساس و با توجه به اینکه ‌این روزها نام گزینه‌های متعددی برای ‌مسند استانداری‌ها در دولت سیزدهم مطرح می‌شود، گزینه‌های احتمالی استانداری در 18 استان را منتشر شد.

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 20894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha