تاریخ سازی ایران با طلای گرایی/پایان خوش برای شاگردان بنا + ویدیوی کامل کشتی

محمدرضا گرایی به مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در نروژ رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدارهای رده بندی و فینال اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در شهر اسلو نروژ برگزار شد که محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی این وزن مقابل نظیر عبداله یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید تا قهرمان المپیک توکیو ضمن رسیدن به مدال طلا پایان خوشی را برای کاوران کشتی فرنگی به ارمغان آورده باشد.

گرایی برای رسیدن به فینال پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی سخت و حساس با نتیجه ۶ بر ۶ مقابل راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

تیم ایران در ۷ وزن نخست این مسابقات توسط محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی و پژمان پشتام در اوزان ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

‌رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ (زبانه Greco-Roman)

۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 20832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha