امشب ۱۸ مهرماه | فینال لیگ ملتهای اروپا / فرانسه - اسپانیا + ویدیو

امشب از ساعت ۲۲:۱۵ فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی باید برابر اسپانیا قرار گیرد و دیدار رده‌بندی از ساعت ۱۶:۳۰ بین بلژیک و ایتالیا برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا، امشب فینال لیگ ملت‌های اروپا را برگزار می‌کنند. در دیدار نیمه نهایی شب پنج‌شنبه این رقابت‌ها، شاگردان دشان در ورزشگاه یوونتوس مقابل بلژیک به میدان رفتند و موفق شدند با رقم زدن یک کامبک رویایی این تیم را حذف و خود راهی فینال شوند؛ آنها در دیدار پایانی مقابل اسپانیا قرار می گیرند و شکست این تیم برابر خواهد بود با ثبت یک جام بین المللی دیگر برای آبی‌ها؛ البته این جام یک تفاوت اساسی با جام جهانی ۲۰۱۸ دارد؛ کریم بنزما، ستاره باشگاه رئال مادرید که به خاطر یک اشتباه چندین سال پشت درهای بسته تیم ملی ماند در بازگشت دوباره به تیم ملی، کوهی از انگیزه است.

از طرفی قبل از دیدار فرانسه و بلژیک، در دیدار اول نیمه نهایی، قهرمان رقابت‌های یورو یعنی تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان اسپانیا بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲-۱ لاروخا و صعود شاگردان لوئیس انریکه به فینال خاتمه یافت. 

امشب(یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی دومین دوره لیگ ملتهای اروپا باید برابر اسپانیا قرار گیرد و دیدار رده‌بندی از ساعت ۱۶:۳۰ بین بلژیک و ایتالیا برگزار می‌شود. 

وب‌سایت رسمی مسابقات لیگ ملتهای اروپا ۲۰۲۱

۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 20811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha