شانس ۲ مدال طلا برای ایران در ۳ وزن پایانی + ویدیوهای پای فینال

در رقابت‌های ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲ نماینده ایران به دیدار فینال رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در پایان مسابقات روز سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان میثم دلخانی و محمدرضا گرایی در اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

در همین راستا نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر طالح مممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف لری آبولادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی سخت و حساس با نتیجه ۶ بر ۶ مقابل راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. گرایی در دیدار فینال به مصاف نظیر عبداله یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، طاهری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق ساعت ۱۹:۳۰ فرداشب (یکشنبه) برگزار می‌شود.

دیدارهای چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد و در پایان محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز به عنوان پنجم رسید.

برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

‌رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ (زبانه Greco-Roman)

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
کد خبر: 20792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha