گرایی، دلخانی و طاهری با پیروزی شروع کردند/ قهرمان المپیک، کشتی باخته را بُرد + ویدیو

۳ نماینده کشورمان در دور نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به برتری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر اسلو نروژ پیگیری می‌شود که نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده دیدار میان لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین و استیگ آندره برگ دارنده مدال برنز المپیک از نروژ می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و علیرغم نتیجه ۵ بر ۶ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد به مصاف تورپال بیسلطان اف از دانمارک می‌رود.

در پایان دیدارهای مقدماتی ۳ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا امشب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.

برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

‌رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ (زبانه Greco-Roman)

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 20785
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha