محسن منصوری استاندار تهران می شود؟/تکمیلی: با مصوبه هیات دولت، منصوری استاندار تهران شد

منصوری اهل ورامین و کارشناس ارشد مدیریت است که سابقه دبیرکلی جامعه اسلامی‌دانشجویان را در کارنامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، براساس شنیده ها قرار است در جلسه آتی هیات دولت محسن منصوری به عنوان استاندار تهران معرفی شود. منصوری اهل ورامین و کارشناس ارشد مدیریت است که سابقه دبیرکلی جامعه اسلامی‌دانشجویان را در کارنامه دارد.
تدریس در دانشگاه، فعالیت در ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و حضور در حوزه وزارتی آموزش و پرورش از سوابق محسن منصوری است.او به مدت چهار سال (۸۸-۹۲) فرماندار ورامین بود و یک سال نیز به عنوان فرماندار نمونه تهران انتخاب شد.

او  پیش از این مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع)  و مدیرعامل بنیاد علوی بود.

هیات وزیران به استاندار منتخب تهران رأی اعتماد داد

هیات وزیران به استاندار منتخب تهران رأی اعتماد داد

 هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری به محسن منصوری استاندار منتخب تهران رأی اعتماد داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در جلسه بعد از ظهر یکشنبه هیات وزیران، اعضای دولت پس از بررسی سوابق و برنامه های محسن منصوری، وی را به عنوان استاندار تهران تعیین کردند.

منصوری متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی، مدیرعامل و عضو مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور بوده است.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
کد خبر: 20783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha