دختر ایرانی در دو ضرب به مدال برنز رسید

سیده غزاله حسینی وزنه‌بردار نوجوان دختر ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شد در حرکات دو ضرب به مدال برنز دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه مسابقات وزنه برداری نوجوانان قهرمانی جهان، تیم دختران ایران امروز در رقابت‌های دسته ۵۹ کیلوگرم دو نماینده داشت که هر دو وزنه بردار نوجوان کشورمان موفق شدند عملکرد نسبتاً خوبی در حرکت یک ضرب داشته باشند. فاطمه کشاورز در یک ضرب موفق به مهار وزنه‌های ۶۵، ۷۲ و ۷۶ کیلوگرمی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. همچنین سیده غزاله حسینی دیگر وزنه بردار نوجوان دختر کشورمان نیز وزنه‌های ۶۵، ۷۱ و ۷۴ کیلوگرم را بالای سر برد و ششم شد.

در حرکات ۲ ضرب سیده غزاله حسینی در حرکت اول موفق به مهار وزنه ۸۲ کیلوگرم شد، اما در حرکت دوم وزنه ۹۱ کیلوگرم را انداخت. او در حرکت سوم خود موفق به مهار وزنه ۹۴ کیلوگرمی شد و با همین رکورد، موفق شد مدال برنز دو ضرب را به خود اختصاص دهد. حسینی در مجموع با رکورد ۱۶۸ کیلوگرم چهارم جهان شد.

دختر ورزشکار خراسانی مدال برنز دوضرب جهان را کسب کرد

همچنین فاطمه کشاورز کار خود را در حرکات ۲ ضرب با وزنه ۸۶ کیلوگرم شروع کرد و موفق به مهار این وزنه شد، اما در حرکت دوم و سوم وزنه ۹۳ کیلوگرم را انداخت تا کارش با همان ۸۶ کیلوگرم در ۲ ضرب و عنوان هفتمی جهان تمام شود. کشاورز با رکورد ۱۶۲ کیلوگرم در مجموع نیز در جایگاه ششم قرار گرفت.

در این دسته وزنه بردار کلمبیا با رکورد ۱۸۱ کیلوگرم قهرمان جهان شد و ۲ وزنه بردار تایلند با مهار وزنه‌های ۱۸۰ و ۱۷۰ کیلوگرمی دوم و سوم شدند.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 20770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha