«عزت الله مهرآوران» درگذشت

«عزت الله مهرآوران» پس از مدتی درگیری با بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هژیر مهرآوران فرزند «عزت الله مهرآوران» گفت: متاسفانه پدرم پس از مدتی درگیری با بیماری کرونا در نهایت شب گذشته -۱۶ مهرماه- جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی ادامه داد: پدرم در این مدت در بیمارستان بستری بود و کادر درمان تلاش خود را برای درمان پدرم به کار گرفتند اما متاسفانه فشار بالایی داشت و بدنش عفونی شد، مغز، کلیه و ریه درگیر شد و تنفسشان به دستگاه وابسته بود و خونشان عفونی شد و در کل روند خوبی نداشتند.

عزت‌الله مهرآوران در طول چند دهه فعالیت هنری هم بر صحنه تئاتر حضور داشته است و هم در سینما و تلویزیون. او در سینما با کارگردانان مختلفی چون رضا عطاران، محمدرضا هنرمند و ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشته است که می‌توان به «آژانس شیشه‌ای»، «مومیایی» و «خوابم می‌آد» اشاره کرد.

به گزارش فارس، مهرآوران همچنین در سریال‌های مختلفی در فضای کمدی و ملودرام به ایفای نقش پرداخته و نقش‌های به یادماندنی از خود به جای گذاشته است که از جمله آنها می‌توان به سریال «لیسانسه‌ها»، «دزد و پلیس»، «وضعیت سفید» و… اشاره کرد.

مهرآوران در سریال‌های خانگی همچون «هیولا» و «می‌خواهم زنده بمانم» نیز به نقش آفرینی پرداخته بود و «ساخت ایران ۳» از آخرین پروژه‌های سریالی او بود.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 20768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha