محمدعلی گرایی به مسابقات برگشت / قدرت‌نمایی ولاسوف تمامی ندارد

محمدعلی گرایی در حالی به راحتی تسلیم حریف روسی شد که پیش از این ولاسوف در مصاف با ایرانی‌ها همیشه برنده میدان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات جهانی کشتی فرنگی از امروز به میزبانی نروژ آغاز شد که محمدعلی گرایی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف روسی باخت و شانس رسیدن به نیمه‌نهایی را از دست داد. این کشتی‌گیر روسی بارها مقابل کشتی‌گیران ایرانی قرار گرفته و در همه مبارزات نیز برتری با او بوده است.

ولاسوف متولد ۱۹۹۰ در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب مدال طلا شد. وی در مسابقات جهانی نیز ۲ طلا و یک نقره را در کارنامه ثبت کرده است. در جام جهانی کشتی فرنگی که در سال ۲۰۱۴ برگزار شد فرشاد علیزاده با با ۲ فن سالتو بارانداز و با نتیجه ۱۱ بر صفر مسابقه را واگذار کرد. وی پیش از در مرحله یک چهارم مسابقات جهانی ۲۰۱۱ استانبول مقابل این حریف باخته بود و شکست دیگری هم در جام جهانی ۲۰۱۳ داشت.

ولاسوف همچنین در جام جهانی ۲۰۱۷ که در آبادان برگزار شده بود توانست سعید عبدولی را ۵ بر یک شکست دهد. ولاسوف تاکنون ۸ بار مقابل کشتی‌گیران ایرانی قرار گرفته و در همه آنها پیروز میدان بوده است. در آخرین مصاف این ورزشکار روسی با ملی‌پوشان کشورمان می‌توان به مبارزه او با محمدعلی گرایی در مرحله یک چهارم مسابقات جهانی نروژ اشاره کرد که امروز برگزار شد. برخلاف اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند دوباره حرفه‌ای این ورزشکار گذشته و عمر کشتی او تمام شده اما او توانست به راحتی با نتیجه ۱۰ بر صفر گرایی را تسلیم کند. با توجه به راهیابی ولاسوف به دیدار فینال، محمدعلی گرایی در شانس مجدد برای کسب مدال برنز، تلاش خواهد کرد.

برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

‌رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ (زبانه Greco-Roman)

۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 20744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha