امارات احتمالا بدون تغییر مقابل ایران + جدول

روزنامه البیان در گزارشی به وضعیت تیم ملی امارات پرداخته و نوشته است که بازیکنان این تیم برای حفظ شانس صعود به جام جهانی، به دنبال شکست ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روزنامه البیان در گزارشی به تمرین شب گذشته امارات و آخرین وضعیت تیم ملی این کشور پرداخته و نوشته است: تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرینات روزانه خود را در ورزشگاه فرعی الوصل ادامه می دهد و اکنون وارد مرحله تمرکز شده تا خود را برای دیدار با ایران در روز پنجشنبه آماده کند. تقاضای عمومی زیادی برای خرید بلیط به صورت "الکترونیکی" برای حمایت از تیم ملی وجود دارد. ضمن اینکه تیم ایران وارد امارات شده است و در ورزشگاه شباب الاهلی تمرینات خود را انجام می دهد. ایران طبق مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمرینات اصلی خود را فردا در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه (استادیوم زعبیل) انجام می دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: فان مارویک سرمربی هلندی آخرین تلاش های خود برای انتخاب ترکیب تیمی که با ایران دیدار می کند را ادامه می دهد. تمرینات تیم ملی شاهد حضور همه بازیکنان بود که همگی از نظر فنی، جسمی و روحی آماده حضور در دو دیدار برابر ایران و عراق هستند.

این روزنامه اماراتی نوشته است: یوسف حسین نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته تیم های ملی با وجود انجام عمل جراحی در روزهای گذشته، مشتاق حضور در تمرینات تیم ملی است. او به دنبال بالا بردن روحیه بازیکنان و بررسی تمامی امکانات لازم پیش از دیدار با ایران است. در ساعات گذشته شاهد ملاقات هایی بین اعضای کادر فنی و بازیکنان به منظور ارزیابی وضعیت تیم و القای اعتماد به نفس در بین بازیکنان بودیم، به ویژه پس از انتقادهایی که پس از دو بازی گذشته از عملکرد بازیکنان مطرح شد. در این جلسات، همگی بر لزوم اصلاح وضعیت تیم ملی و رسیدن به موفقیت از بازی با ایران تأکید کرده و آنها هم قسم شدند تا امارات در رقابت برای دریافت یکی از سهمیه های صعود به جام جهانی باقی بماند.

البیان در ادامه این گزارش نوشته است: سناریوهای متعددی وجود دارد که فان مارویک تمرینات پایانی را برای تثبیت ترکیب تیم و اطمینان از اجرای مناسب برنامه هایش اجرا می کند. در خط دفاعی تقریبا ثبات وجود دارد و تغییری رخ نمی دهد. انتظار می رود به منظور افزایش عملکرد تیم، افزایش سرعت تیمی و اثربخشی بازیکنان، تغییراتی در خط هافبک به وجود بیاید. کادر فنی به قدرت تهاجمی علی مبخوت، لیما و کایو که عناصر اصلی و تأثیرگذار تیم هستند، تکیه کرده است. مارویک برای باز کردن دروازه ایران به این سه نفر متکی است. او به مبخوت اعلام کرده است که از دقیقه اول تا سوت پایان بازی با تمرکز بیشتر بازی کرده و از موقعیت ها به شکل مناسبی استفاده کند به این دلیل که او در بازی با لبنان و سوریه فرصت های مهمی را از دست داد.

در بخش پایانی این گزارش نیز آمده است: فردا جلسه هماهنگی دیدار تیم ملی امارات و ایران از طریق تماس تصویری برای بررسی شرایط تیم ها و رنگ پیراهن دو تیم برگزار می شود. ضمن اینکه نشست خبری مربیان ایران و امارات نیز در سالن کنفرانس استادیوم زعبیل برگزار خواهد شد. 

بعد از انجام دومین هفته بازیها، جدول گروه A به صورت زیر است:

پس از این بازی، تیم ملی فوتبال کشورمان در تهران، میزبان تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری مسابقات ایران را به صورت دقیق اعلام کرده است:

پنجشنبه ۱۵ مهر: امارات - ایران / استادیوم زعبیل شهر دبی؛ ساعت ۲۰:۱۵

سه‌شنبه ۲۰ مهر: ایران - کره جنوبی / استادیوم آزادی؛ ساعت ۱۷:۰۰

برنامه کامل مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

وب‌سایت رسمی مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ 

۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
کد خبر: 20699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha