جدال بسیار نزدیک ایران، روسیه و آمریکا برای قهرمانی تیمی

تیم ایران در پایان ۸ وزن نخست رقابت های جهانی کشتی آزاد با کسب ۶ مدال در مسیر قهرمانی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های چهار وزن نخست و دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای ۱۰ تا ۱۲ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا و علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

در رقابت‌های دو وزن پایانی مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان به دیدار رده‌بندی راه یافته و عرفان الهی کشتی گیر وزن ۷۰ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد که ادامه این مسابقات امروز برگزار می‌شود.

در پایان مسابقات ۸ وزن تیم ایران با ۱۴۱ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های آمریکا و روسیه به ترتیب با ۱۴۰ و ۱۳۳ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

روز پایانی رقابت‌های جهانی بسیار حساس و مهم خواهد بود و نتایج کشتی‌گیران ۳ کشور ایران، روسیه و آمریکا قهرمانی را جابجا می‌کند به طوری که در روز آخر با هر برد و باخت، رتبه هر سه تیم تغییر می‌کند.

مدال الهی و گلیج برای قهرمان شدن تیم ایران بسیار حائز اهمیت است، البته نباید از نتایج کشتی گیران ۲ رقیب دیگر نیز غافل شویم.
تیم ایران که عملکرد مطلوبی در این دوره از رقابت‌های جهانی داشته شانس قرار گرفتن روی یکی از سکوهای قهرمانی را دارد که با درخشش عرفان الهی و مجتبی گلیج این مسیر هموارتر خواهد شد.

عنوان سومی ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز/ رده‌بندی انفرادی و تیمی مشخص شد

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 20686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha