خط فقر در سال جاری به ۱۱ میلیون تومان رسیده است!

نماینده سراب در مجلس گفت: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد یوسف داوودی دوشنبه ۱۲ مهرماه در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت: کشورهای همسایه شمال غرب ایران باید توجه کنند و مراقب باشند که در دام رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی نیفتند.

 وی افزود: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.

نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حقوق کمی می‌گیرند و در برخی ماه‌ها اصلا حقوقی به آنها داده نمی‌شود و زندگی آنها به سختی می‌گذارد، لذا ضروری است که همسان سازی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد با کارکنان و اساتید دانشگاه‌های دولتی صورت گیرد و پایانی بر تبعیض‌ها باشد.

 داوودی گفت:‌ تصویب و اجرای رتبه بندی معلمان و پذیرش آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان و همچنین همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان از ضروریات جامعه امروز ما است.

 وی در پایان گفت: صادرات سیب زمینی مازاد کشاورزان کمک موثری به کشاورزان آذربایجان شرقی و اردبیلی است.

۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 20675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha