روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان | نروژ در تسخیر ایران؛ چهار آزادکار دیگر به دنبال طلا

نخودی، قاسم پور، یزدانی و سرلک کشتی گیران چهار وزن دوم ایران در دومین روز از رقابت های قهرمانی جهان بودند که هرچهار نفر فینالیست شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در روز دوم این مسابقات، آزادکاران اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد به روی تشک رفتند. امروز ایران در چهار وزن دوم چهار نماینده داشت که هر چهارنفر به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.

نتایج کشتی‌گیران ایران در روز دوم

علیرضا سرلک وزن ۵۷ کیلوگرم

علیرضا سرلک در یک هشتم نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم مقابل جوزپه ویلارو از اکوادور با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند. سرلک در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرین سیورتین از بلاروس رفت و در حالی که ۶ بر ۲ عقب بود با نتیجه ۷ بر ۶ برابر حریف به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. در نیمه نهایی و یک جدال جذاب و دیدنی سرلک در حالی که از حریف عقب بود با نتیجه ۷ بر ۴ برنده شد تا فینالیست شود.

امیرمحمد یزدانی وزن ۶۵ کیلوگرم

در این وزن یزدانی در دور اول با گابریل جاناتچ از اتریش کشتی گرفت و با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر پیروز شد. او در دور دوم با ریورا از پورتریکو مبارزه کرد و ۱۳ بر ۳ پیروز شد. او برای رسیدن به نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد بینکوفسکی از لهستان گذشت. یزدانی نیز در نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم با  علی بیک عثمانوف از قرقیزستان مبارزه کرد و در حالی که با تساوی ۴ بر ۴ از رسیدن به فینال بازمانده بود در فاصله ٣ ثانیه مانده تا پایان مسابقه یک امتیاز گرفت و چهارمین فینالیست ایران شد.

محمد نخودی وزن ۷۹ کیلوگرم

نخودی در دور اول به مصاف کانوا از ایتالیا رفت و ۱۱ بر صفر پیروز شد. او در یک هشتم نهایی مقابل آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی گرفت و ۸ بر ۴  پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت. وی در او در نیمه نهایی به مصاف سیف الدین آلکما از فرانسه رفت و ۱۱ بر صفر پیروز شد.  او در نیمه نهایی با نیکا کنتچادزه از گرجستان مبارزه کرد و او هم در ۲۰ ثانیه پایانی ۶ بر ۵  این حریف را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. نیکا در طول مسابقه بارها به خاطر حرکات غیرورزشی با تذکر داور رو به رو شد.

کامران قاسم پور وزن ۹۲ کیلوگرم

او مقابل آندریل ولاوسف از اوکراین به روی تشک رفت و با کسب برتری ۷ بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کامران قاسم‌پور در این مرحله مقابل ایراکلی از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. او در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف جی دن کاکس نامدار از آمریکا رفت و با نتیجه ۳-۳ برنده این مسابقه شد تا با ششمین فینالیست ایران یک اتفاق تاریخی برای کشتی آزاد رقم بخورد.

انتقام سخت یزدانی از تیلور آمریکایی/حسن دلاور، قهرمان جهان شد + ویدیوی کامل کشتی

پایان ۳ دهه ناکامی / دلاور آملی، امیرحسین زارع طلایی شد + ویدیوی کامل کشتی

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
کد خبر: 20626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha