در روز دوم کشتی قهرمانی جهان اتفاق افتاد / ۴ ملی‌پوش کشورمان بدون باخت در نیمه‌نهایی ۴ وزن

ملی‌پوشان کشتی آزاد کشورمان در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی نروژ، راهی نیمه‌نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در دومین روز از مسابقات جهانی کشتی آزاد که در اسلو نروژ در حال برگزاری است، ۴ کشتی‌گیر کشورمان روی تشک رفتند و نتایج درخشانی رقم زدند.

علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف جوزپه ویلارو از اکوادور رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید. آزادکار کشورمان در یک چهارم نهایی در مبارزه با آریان تسیوترین از بلاروس با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز و راهی نیمه نهایی شد. سرلک در نیمه‌نهایی با سلیمان آتلی از ترکیه روبرو خواهد شد.

کامبک دیدنی سرلک مقابل حریف بلاروسی + ویدیو

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی با حریفان سرشاخ شد. وی در دور اول با گابریل جاناتچ از اتریش کشتی گرفت و با نتیجه ۱۳ بر ۳ پیروز شد. یزدانی دور بعد با سباستین ریورا از پورتوریکو کشتی گرفت و توانست با نتیجه ۱۰ بر ۲ به پیروزی برسد. یزدانی دور بعد با نماینده لهستان مبارزه کرد و با نتیجه ۴ - ۲ به برتری رسید. امیرمحمد یزدانی در نیمه نهایی با عثمانف  از قرقیزستان روبرو کشتی خواهد گرفت.

پیروزی ۴ بر ۲ امیرمحمد یزدانی مقابل لهستان + ویدیو

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور اول به مصاف کانوا از ایتالیا رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی گرفت و ۸ بر ۴ پیروز شد تا راهی یک چهارم شود. نخودی در این مرحله با سیف‌الدین آلکما از فرانسه نایب قهرمان اروپا روبه‌رو شد. نخودی در این مبارزه حساس با نتیجه ۱۱ بر صفر حریفش را مغلوب کرد تا راهی نیمه‌نهایی شود. نخودی در این مرحله با حریف گرجی خود، نیکا کنچادزه مبارزه خواهد کرد.

برد ۸ بر ۴ محمد نخودی مقابل ارمنستان + ویدیو

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور به رقابت پرداخت. وی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آندریل ولاوسف از اوکراین مبارزه کرد و با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد تا راهی یک چهارم شود. قاسم‌پور در ادامه مسابقات خود در این مرحله با ایراکلی متسیتوری از گرجستان روبه‌رو شد که با زیرگیری عالی در همان ثانیه‌های ابتدایی کار ۴ امتیاز کسب کرد. وی در نهایت این مبارزه را با نتیجه ۱۰ بر یک برد و به نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله جی‌دن کاکس از آمریکا خواهد بود.

پیروزی دیدنی ۱۰ بر یک کامران قاسم‌پور مقابل حریف گرجی + ویدیو

امشب در فینال اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم حسن یزدانی و امیرحسین زارع روی تشک می‌روند. 

وزن ۸۶ کیلوگرم: ---> حسن یزدانی - دیوید تیلور(امریکا)        [ قلب میلیون‌ها ایرانی همراه با حسن یزدانی در فینال کشتی با تیلور ]

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: ---> امیرحسین زارع - پتراشویلی(گرجستان)

وزن ۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک ۱۱ - ۰ جوزپه ویلارو (اکوادور) { برنده کشتی جوزپه ویلارو (اکوادور) و جمال الصبری(یمن)  } ---> علیرضا سرلک ۷ - ۶ آرین تسیوترین(بلاروس)

وزن ۶۵ کیلوگرم:  امیرمحمد یزدانی ۱۰ - ۰ گابریل جاناتچ (اتریش) ---> امیرمحمد یزدانی ۱۳ - ۳ سباستین ریورا (پورتوریکو) ---> امیرمحمد یزدانی ۴ - ۲ بینکوفسکی(لهستان)

وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی ۱۱ - ۰ کانوا (ایتالیا) ---> محمد نخودی ۸ - ۴ آواگایان (ارمنستان) ---> محمد نخودی ۱۱ - ۰ سیف‌الدین آلکما(فرانسه)

وزن ۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور ۷ - ۰ آندریل ولاوسف (اوکراین) { برنده کشتی هریبرتو ساندی (کاستاریکا) - آندریل ولاوسف (اوکراین) } ---> کامران قاسم‌پور ۱۰ - ۱ ایراکلی میتسیتوری(گرجستان) 

ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵ - مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد

وزن ۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک - سلیمان آتلی(ترکیه) 

وزن ۶۵ کیلوگرم:  امیرمحمد یزدانی - عثمانف (قرقیزستان)

وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی - نیکا کنچادزه(گرجستان)

وزن ۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور - جی‌دن کاکس(امریکا)

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 20617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha