امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه / قهرمان جام‌ جهانی فوتسال ۲۰۲۱ در لیتوانی با رقابت آرژانتین - پرتغال مشخص می‌شود

تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و پرتغال در مسابقه پایانی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برای کسب مقام ارزشمند قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. همچنین دیدار تیم‌های برزیل و قزاقستان را برای کسب مقام سومی رقابت‌ها شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز یکشنبه جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال در لیتوانی به ایستگاه آخر می‌رسد. تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و پرتغال برای تعیین قدرت اول این دوره از مسابقات به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتسال آرژانتین قبل از فینال، تیم‌های فوتسال روسیه، برزیل را کنار گذاشته است. پای دیگر فینال یعنی تیم فوتسال پرتغال با غلبه بر اسپانیا و قزاقستان به دیدار نهایی رسیده است.

امشب به‌زعم اکثر پیش‌بینی‌ها، تیم پرتغال کار سختی مقابل تیم آرژانتین دارد، هرچند ممکن است وضعیت تیم‌ها تا آغاز مسابقه تغییر کند. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

نکته جالب توجه برای ایرانی‌ها، حضور گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتسال در این سطح از مسابقات یعنی در فینال رقابت‌ها است.

قبل از دیدار فینال و از ساعت ۱۸:۳۰ مسابقه رده‌بندی بین تیم‌های برزیل و قزاقستان برگزار خواهد شد. اگرچه برزیلی‌ها دل خوشی از عدم راهیابی تیم‌شان به فینال مسابقات ندارند، اما مسابقه برزیل برابر قزاقستان حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برای علاقمندان دارد. هر دو دیدار در شهر کاوناس لیتوانی برگزار می‌شوند.

برنامه و نتایج دیدارهای مرحله نهایی جام‌جهانی فوتسال 

یک‌شنبه ۱۱ مهرماه

رده‌بندی: برزیل ۴ - ۲ قزاقستان / ساعت ۱۸:۳۰

‌فینال: آرژانتین - پرتغال / ساعت ۲۰:۳۰

برنامه کامل مسابقات جام‌ جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات جام‌جهانی فوتسال لیتوانی ۲۰۲۱ 

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 20609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha