ویدئو | شیرینی پیروزی پورتو با اخراج طارمی تلخ شد | جنجال بر سر پنالتی یا تمارض ستاره ایرانی

پورتو در مصاف با پاکوش دی فریرا در شبی که مهدی طارمی در دقایق پایانی اخراج شد به برتری دست یافت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری‌آنلاین، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو میزبان پاکوش دی فریرا بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و بر روی گل اول تیمش که توسط دیاز در دقیقه ۴۴ زده شد اثرگذار بود. گل دوم پورتو هم توسط وندل دقیقه ۵۲ زده شد. در این بازی مهدی طارمی در دقیقه ۵+۹۰، پس از اینکه داور به خاطر فریب به او کارت زرد داد، در ادامه طارمی به بحث با داور پرداخت و از بازی اخراج شد. پورتو با این برد ۲۰ امتیازی شد و در رده دوم قرار دارد.

سرژیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو پس از پایان تقابل تیم‌های پورتو و پاکوش فریرا در هفته هشتم لیگ پرتغال که با برتری شاگردانش نیز همراه بود، در نشست خبری از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد؛ او پس از پیروزی ۲-۱ تیمش در این دیدار، به خبرنگاران گفت: بین دو نیمه ما مساوی بودیم با این وجود من از عملکرد تیم راضی بودم و این طبیعی نیست. کونسیسائو در ادامه تمجید خود از عملکرد شاگردانش گفت: مطمئن هستم که همه آن‌هایی که از خانه بازی را تماشا کردند، از دیدن این بازی هیجان‌زده شدند، ما تیم متحد و قدرتمندی هستیم و هواداران می‌توانند روی ما حساب کنند.

مهدی طارمی ستاره پورتو در دقایق پایانی بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، کارت زردی که او به دلیل تمارض و شیرجه زدن درون محوطه جریمه حریف از داور دریافت کرد اما سرمربی پورتو معتقد است که او توسط بازیکن حریف شارژ شد؛ کونسیسائو گفت: من مطمئنم که بازیکن حریف او را لمس کرد و در این تردیدی ندارم.

ویدئو | شیرینی پیروزی پورتو با اخراج طارمی تلخ شد | جنجال بر سر پنالتی یا تمارض ستاره ایرانی

ویدئو | شیرینی پیروزی پورتو با اخراج طارمی تلخ شد | جنجال بر سر پنالتی یا تمارض ستاره ایرانی

او هم‌چنین درباره غیبت طارمی در بازی بعدی گفت: در غیاب او ما بازیکنان دیگری داریم که مطمئنا می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در وب سایت رسمی فیفا

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 20608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha