امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه / قلب میلیون‌ها ایرانی همراه با حسن یزدانی در فینال کشتی با تیلور

در روز اول مسابقات کشتی قهرمانی جهان، حسن یزدانی کشتی‌گیر شایسته کشورمان در وزن ۸۶ کیلوگرم تمامی حریفان خود را با اقتدار مغلوب کرد تا به فینال حساس و نفس‌گیر با تیلور امریکایی برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حسن یزدانی دارنده مدال ۶ مدال ارزشمند جهانی و المپیک دیروز در مسابقات جهانی نروژ در حالی روی تشک رفت که اراده و عزم او برای رسیدن به دیدار نهایی کاملا مشهود بود. حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ و با فراغ بال پیروز شد. یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتهان راموس از پورتوریکو قرار گرفت و به راحتی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله در سرشاخ با آرتور نایفونوف از روسیه دارنده مدال برنز المپیک، با نتیجه ۸ بر ۲ پیروز و فینالیست شد. 

حسن یزدانی در فینال امروز مقابل دیوید تیلور مبارزه خواهد کرد. در سه مبارزه قبلی دو کشتی‌گیر، تیلور برنده مسابقات بوده است که آخرین آن در المپیک توکیو 2021 و درحالی که تا ثانیه‌های پایانی مبارزه، یزدانی از تیلور پیش بود، مسابقه را واگذار کرد.

در  این دوره از مسابقات، تماشاگران پر شور ایرانی در سالن حضور دارند و کشتی‌گیران کشورمان را مورد تشویق قرار می‌دهند.

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 20605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha