توقف فروش هایما بعد از یک دقیقه / سود ۱۴۵ میلیونی خریداران

طرح فروش فوق‌العاده هایما s7 پلاس روز گذشته شروع شد. اما گزارش‌ها می‌گوید ظرفیت فروش این خودرو بعد از یک دقیقه تکمیل شد. اگرچه ایران خودرو اعلام نکرده بود که ظرفیت خرید هایما چند دستگاه خودرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، طرح فروش فوق‌العاده هایما از روز گذشته شروع شد و قرار بود این طرح بدون قرعه‌کشی انجام شود. یعنی افرادی موفق به خرید این خودرو می‌شدند که می‌توانستند سریع‌تر وارد سایت ایران خودرو شوند و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

شیوه‌ای که پیش از این هم بارها از سوی خودروسازان اجرا شده و مورد انتقاد بسیار زیادی بود. چراکه یا در زمان ثبت‌نام، سایت فروش از دسترس خارج می‌شد یا اینکه بعد از چند دقیقه اعلام می‌شد که ظرفیت فروش تکمیل شده و سایت بسته می‌شد.

انتقادات به این شیوه سبب شد که خودروسازان به جای این شیوه ثبت‌نام، روش قرعه‌کشی را ایجاد کنند. اما حالا به نظر می‌رسد ایران خودرو به شیوه قدیمی فروش خودرو برگشته است.

چون علاوه بر فروش هایما s7 پلاس با این شیوه، اعلام کرده که این روش برای هایما S۵ هم صورت می‌گیرد. بر اساس اعلام ایران خودرو قرار است به زودی طرح فروش فوق‌العاده هایما S۵ هم انجام شود.

کسب سود ۱۴۵ میلیونی در یک دقیقه

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو گفته طرح فروش نقدی هایما S7 پلاس برای هایما S۵ هم صورت می‌گیرد و این خودرو هم بدون قرعه‌کشی عرضه می‌شود. یعنی درفروش فوق‌العاده این طرح هم، کسانی می‌توانند خودرو را بخرند که سریع‌تر وارد سایت ایران خودرو شوند و ثبت‌نام کنند.

اما گزارش‌ها می‌گوید طرح فروش فوق‌العاده هایما S7 پلاس تنها یک دقیقه روی سایت ایران خودرو فعال بوده و بعد از آن اعلام شده ظرفیت ثبت‌نام تکمیل شده است. اگرچه مشخص نیست نهایتا چند نفر توانستند ثبت‌نام کنند.

در طرح فروش نقدی هایما S7 پلاس، این خودرو با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان عرضه شد. این در حالی است که قیمت هایما S7 پلاس در بازار تا ۸۲۰ میلیون تومان است. یعنی اختلاف قیمت این خودرو در بازار و کارخانه ۱۴۵ میلیون تومان است.

۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 20538

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha