وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد درگذشت

محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم که چندی پیش بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده بود و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، امروز پنج شنبه ۸ مهرماه درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، طریقت منفرد زاده سال ۱۳۲۵ در تهران و چشم‌پزشک ایرانی است که در دولت دهم حدود ۶ ماه سکاندار وزارت بهداشت بود؛ وی چندی پیش بر اثر سقوط در چاله آسانسور یک ساختمان نیمه کاره که قرار است مرکز طب سنتی شود دچار حادثه شد و مدتی در بیمارستان خاتم بستری بود تا اینکه سرانجام امروز جان باخت.

مرحوم طریقت منفرد همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۶۵ و مسئول علمی بخش چشم‌پزشکی مرکز آموزشی درمانی امام حسین (ع) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۷ بود که از سوابق علمی و آموزشی او به شمار می‌رفت.

پیام تسلیت وزیر بهداشت درپی درگذشت «دکتر محمدحسن طریقت منفرد»

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر محمدحسن طریقت منفرد را تسلیت گفت.

در پیام وزیر بهداشت آمده است: درگذشت دوست و برادر فرهیخته جناب آقای دکتر محمدحسن طریقت منفرد موجب تاسف و تالم فراوان شد. وی از چهره های علمی برجسته حوزه چشم پزشکی کشور بود که طی سالهای متمادی در عرصه‌های مدیریت حوزه سلامت و خدمت به مردم، دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشت.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه سلامت، خانواده معزز و سایر وابستگان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و جامعه چشم پزشکی کشور صبر و شکیبایی مسالت دارم.

۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کد خبر: 20526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha