تصاویر | مرگ سرنشینان BMW در میان شعله‌های آتش در بزرگراه مدرس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو BMW در بزرگراه مدرس خبر داد و گفت: متاسفانه به سبب برخوردهای متعدد خودرو با گاردریل و بروز آتش‌سوزی دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مهر‏، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف منجر به حریق خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس کمی بعد از خروجی بیهقی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: دو تیم عملیاتی متشکل از یک تیم نجات و یک تیم اطفای حریق به محل حادثه اعزام شده و آتش‌نشانان با گذشت ۴ دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودرو BMW شاسی بلند به دلیل نامشخصی با گاردریل‌های بزرگراه برخورد کرده و منحرف شده است.

وی اظهار کرد: خودروی اعلامی در حاشیه بزرگراه در قسمت راست با یک پست برق زمینی و همچنین یک درخت تنومند برخورد کرده که سبب شکسته شدن و سقوط درخت شده است و در نهایت با برخورد با یک تابلو در محل متوقف شده است.

ملکی بیان کرد: متأسفانه خودرو به سبب برخوردها با حریق مواجهه شده است و دو نفر سرنشین داخل آن به دلیل آسیب‌های ناشی از برخورد مجروح شده و در خودرو محبوس بودند؛ این خودرو کاملاً شعله‌ور بود، افراد به سرعت عملیات را شروع کرده و توانستند آتش‌ را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: پس از خاموش شدن آتش افراد قطعات خودرو را برش دادند و افرادی را که به شدت آسیب دیده بودند خارج کردند که به تشخیص اورژانس مشخص شد که در لحظات اولیه هر دو نفر متأسفانه جان خود را از دست داده بودند.

ملکی خاطرنشان کرد: کمی بعد با حضور جرثقیل خودرو به محل امنی منتقل شد و برای بررسی علت حادثه تحویل پلیس راهور شد؛ در ساعت ۴:۲۹ دقیقه عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

تصاویر | مرگ سرنشینان BMW در میان شعله‌های آتش در بزرگراه مدرس

تصاویر | مرگ سرنشینان BMW در میان شعله‌های آتش در بزرگراه مدرس

تصاویر | مرگ سرنشینان BMW در میان شعله‌های آتش در بزرگراه مدرس

تصاویر | مرگ سرنشینان BMW در میان شعله‌های آتش در بزرگراه مدرس

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 20470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha