کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟

با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال آگهی افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شده است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سنا؛ شرکت آبسال(لابسا) افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی خود را از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ سرمایه در گردش موجود و استفاده بهتر از امکانات و منابع انسانی و بهبود عملکرد شرکت می‌دهد. افزایش سرمایه این شرکت به مبلغ ۱۴۴ میلیارد تومان است.

همچنین با پیشنهاد هیات مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی(مفاخر) افزایش سرمایه ۸۴۱ درصدی خود را از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها می‌دهد.

این شرکت اعلام کرده به منظور اصلاح ساختار مالی و ایجاد امکان تامین مالی مربوط به مخارج راه اندازی خطوط تولید دو محصول کابل شبکه و دوربین‌های مداربسته افزایش سرمایه می‌دهد. مبلغ افزایش سرمایه مفاخر هم ۱۴۳ میلیارد تومان است.

شرکت بیمه دی(ودی) هم با پیشنهاد هیات مدیره این شرکت در مجمع عمومی این شرکت قصد افزایش سرمایه ۲۵ درصدی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بدهد. افزایش سرمایه بیمه دی از محل سود انباشته خواهد بود.

شرکت نیرو سرمایه(نیرو) هم قصد افزایش سرمایه ۳۰ درصدی از محل سود انباشته با هدف جلوگیری ازخروج نقدینگی و افزایش سرمایه‌گذاری در زمینه سهام پربازده بورسی و انتقال شرکت از بازار پایه به بازار بالاتر را دارد.  مبلغ افزایش سرمایه این شرکت یک هزار میلیاد تومان است.

همچنین با پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده درباره افزایش سرمایه شرکت بیمه ما(ما) این شرکت افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی خود را از محل سود انباشته می‌دهد.

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 20363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha