زیباترین زن دنیا از نظر ترامپ کیست؟ + عکس

مدلینگ و تنیسور ۲۹ ساله صرب ها از نظر ترامپ زیباترین زن دنیاست ! دونالد ترامپ بعد از ملاقات با همسر شواین اشتایگر زن مورد علاقه اش را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نمناک، دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا که در چند ماه اخیر برخی صحبت ها و شکایات در مورد روابط نامناسب او با زنان گفته می شد در جدیدترین مصاحبه خود به گزارش سایت هایی همچون goal.com , mirror .uk تنیسور زن و مدلینگ ۲۹ ساله کشور صربستان را زیباترین زن معرفی کرد.

زیباترین زن دنیا

عکس تنیسور و مدل مشهور که از نظر ترامپ زیباترین زن دنیاست

"آنا ایوانکوویچ " تنیسور و ورزشکار شماره یک سال گذشته منتخب در مسابقات فرانسه در سرتاسر جهان هواداران بسیاری دارد که یکی از انها آقای ترامپ رئیس جمهور جدید امریکاست. بله درست است ، ترامپ به صورت علنی نظر خود را در رابطه با این تنیسور و مدلینگ زن صرب اعلام کرد و خود را یکی از هواداران او خواند." آنا ایوانکوویچ " همسر شواین اشتایگر هافبک خاطره ساز آلمان هاست .

آنا ایوانکوویچ

عکس آنا ایوانکوویچ و همسرش شواین اشتایگر

میلیونر ۷۰ ساله آمریکایی ، دونالد ترامپ در ملاقاتی که در خانه ی " انا " با او و همسرش داشت این مسئله را به صورت علنی اعلام کرد و گفت که از نظر او این مدل و تنیسور جوان صربستانی زیباترین زن دنیاست.

۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 20331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha