بلژیک ۳ ایران ۲؛مدافع عنوان قهرمانی در یک بازی نزدیک باخت

تیم ملی والیبال جوانان ایران مدافع عنوان قهرمانی در اولین مسابقه گروهی قهرمانی والیبال جوانان جهان به تیم بلژیک باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال جوانان ایران در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان، اولین دیدار خود مقابل تیم احیاء شده بلژیک را با نتیجه ۳-۲ واگذار کرد. تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در ایتالیا حضور دارد. این رقابتها از یکم تا یازدهم مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

در این مسابقه، تیم والیبال جوانان ایران در اجرای تاکیتک تیمی دچار اشکال بود و نتوانست آنچه که باید در میدان به معرض نمایش بگذارد. در این بازی نزدیک که در مرحله گروهی مسابقات انجام شد، جوانان ایران نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و علیرغم تلاشی که کادر فنی و بازیکنان به خرج دادند، بازی را واگذار کردند. در این دیدار، جوانان والیبال کشورمان، طراوات و شادابی بازی دیدارهای دوره قبل را نداشتند. 

 ‌ست‌های اول، دوم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۸ به سود بلژیک به پایان رسید و ایران در ست‌های سوم و چهارم با امتیازات مشابه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ایران در این بازی تیم خود را با ترکیب سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی و عبدالمختار بوش روانه میدان کرد.

پس از باخت ایران در ست‌های اول و دوم، بلژیک در ست سوم هم هفت امتیاز پیش افتاده بود و حتی تا امتیاز ۲۴ بر ۲۱ هم پیش رفت. اما تغییر تاکتیک عطایی باعث شد روند بازی تغییر کند. سرمربی تیم ایران در این ست، توخته را از پست مدافع میانی به پشت‌خط‌زن برد و عملکرد خوب او باعث شد ایران در ۲ ست به پیروزی برسد.

در دیگر مسابقه گروه، آرژانتین با نتیجه سه بر صفر مقابل مراکش به پیروزی رسید. ایران جمعه باید با آرژانتین روبرو شود و برای صعود به مرحله بعدی مسابقات به پیروزی در این بازی احتیاج دارد.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات زیر ۲۱ سال مردان جهان، ایران به یک طلا و یک برنز دست یافته است و در کنار بلغارستان و کره جنوبی پنجمین تیم پرافتخار تاریخ مسابقات محسوب می‌شود.

ادامه دیدارهای گروه ایران را مشاهده می‌کنید:

جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰

مراکش - بلژیک، ساعت ۱۷:۳۰

آرژانتین - ایران، ساعت ۲۰:۳۰

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰

آرژانتین - بلژیک، ساعت ۱۷:۳۰

ایران - مراکش، ساعت ۲۰:۳۰

‌وب‌سایت رسمی مسابقات، تمامی رقابت‌ها را روی کانال خود در یوتیوب (Men's U۲۱ Volleyball World Champs ۲۰۲۱) بصورت زنده پخش می‌کند.

برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
کد خبر: 20323

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha