تصاویری جالب از خانم بازیگر چادری سریال بچه مهندس/ مهشید جوادی کیست؟ + ویدئو

مهشید جوادی بازیگر فیلم تلویزیونی بچه مهندس به تازگی فیلم جدید و عجیبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا، مهشید جوادی فیلمی در اینستاگرام خود منتشر کرد. در این فیلم در حالی که با گذاشتن یک کلاه سعی در پوشاندن موهای خود دارد، با یک آهنگ خارجی حرکات عجیبی را انجام می دهد.

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در ۲ بهمن ماه سال ۱۳۷۴ در ارومیه به دنیا آمد. او اولین بار در تلویزیون در سال ۱۳۹۶ در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

مهشید جوادی

مهشید جوادی سال ۱۳۹۶ در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

مهشید جوادی

مهشید جوادی اظهار داشت: من زاده ارومیه هستم و تا قبل از سریال آنام کار و تحصیلم در همان جا بود. منتظر بودم تا درسم تمام شود تا به تهران بیایم و بتوانم گسترده تر کار کنم.

در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما همانطور که می دانید بازی در شبکه های استانی طوری درجازدن است و پیشرفتی برای یک هنرپیشه محسوب نمی شود.

مهشید جوادی: از ۱۴ سالگی به کلاس های خبرنگاری رفته ام

مهشید جوادی

کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 20197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • الهام IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      2 0
      با همین فرمان بره جلو تا چند ماه دیگه ریحانه پارسا انگشت کوچیکه ی اینم نمیشه.