ضیافت جذاب و مبتکرانه رئیس جمهور تاجیکستان برای سران سازمان شانگهای+ فیلم و تصاویر

امامعلی رحمان برای استقبال از مقامات و سران سازمان همکاری شانگهای، جشنی بی نظیر در اقامتگاه خود برپا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از شبکه الحره، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان که این روزها میزبان مقامات و رؤسای جمهور عضو «سازمان همکاری شانگهای» و «سازمان پیمان امنیت جمعی» است، برای استقبال از آنها، ضیافتی منحصر به فرد را در اقامتگاه خود در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان ترتیب داد.

بر اساس این گزارش، برای استقبال از مقامات خارجی که در این ضیافت شرکت داشتند، میزهای پذیرایی بزرگی از میوه‌های فراوان و رنگارنگ تدارک دیده شده بود که در مسیر ورود مهمانان به شکلی چشم نواز و خیره کننده چیده و تزئین شده بود.

امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان در خصوص چرایی برپا کردن این ضیافت پر هزینه گفت: می‌خواستم شادی را به ارمغان آورم.

ضیافت امامعلی رحمان

همچنین پایگاه «polish news» به نقل از رسانه های تاجیکستان گزارش داد این ضیافت پنجشنبه شب در باغ محل اقامت امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان برگزار شد و ترکیب هنری و چشم نواز میوه های رنگارنگ، تحسین شرکت کنندگان در این جشن را برانگیخت. به نوشته این رسانه ها، در این مراسم ده ها نوع میوه های رنگارنگ، هندوانه، خربزه، انگورهای منحصر به فرد، آجیل و مرکبات به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند نشست مشترک سران کشورهای عضو «سازمان همکاری شانگهای» و «سازمان پیمان امنیت جمعی» در کاخ نوروز شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود.

رسانه‌های خبری روز جمعه اعلام کردند بیست و یکمین اجلاس سران سازمان همکاری شانگ‌های با حضور سران ۱۲ کشور عضو و ناظر در شهر دوشنبه آغاز شد. نشست سازمان پیمان امنیت جمعی نیز درست روز بعد آن در پایتخت تاجیکستان برگزار شد.

همچنین در این اجلاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که به علت آنکه بیش از ده نفر از نزدیکانش به کرونا مبتلا شده اند و به همین خاطر خود را قرنطینه کرده است، به شکل مجازی در این اجلاس شرکت کرد.

ضیافت امامعلی رحمان

ضیافت امامعلی رحمان

ضیافت امامعلی رحمان

ضیافت امامعلی رحمان

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 20151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha