بهترین نگهدارنده‌های موبایل برای ماشین را بشناسید

برای استفاده از نقشه یا موارد دیگر شما به یک نگهدارنده تلفن نیاز دارید پس با معرفی بهترین هولدرهای موبایل با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اندروید آتوریتی، این غیرقانونی است که هنگام رانندگی تلفن خود را در دست داشته باشید، اما بعضاً نیاز است که برای ناوبری یا استفاده‌های ضروری از موبایل در ماشین استفاده کنید. چندی است که از وسیله‌ای به نام هولدر یا نگهدارنده برای این کار استفاده می‌شود که به داشبورد، دریچه هوا یا شیشه متصل شده و گوشی را برای شما نگه می‌دارد! در این گزارش بهترین نگهدارنده‌های موبایل برای خودرو معرفی شده که می‌توانید با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

برای انتخاب یک هولدر خوب باید ببینید که از او چه کاری را می‌خواهید تا انجام دهد. برای شروع، باید نحوه اتصال تلفن خود به خودرو را بررسی کنید. بسیاری از نگه دارنده‌های تلفن، برای نگه داشتن موبایل از آهن ربا استفاده می‌کنند، این بدان معنا است که می‌توان برای اینکه خیالتان راحت باشد در داخل قاب گوشی از یک پد مغناطیسی استفاده کنید.

نوع متداول دیگر هولدرها نگهداشتن گوشی از طرفین و بعضاً از پایین گوشی است. این نگه دارنده‌ها اغلب از ثبات خوبی برخوردارند و برای گوشی‌های با اندازه‌های مختلف تنظیم می‌شوند.

بهترین هولدارهای ماشین

آخرین نکته مهمی که باید برای انتخاب نگهدارنده مناسب گوشی در نظر بگیرید این است که می‌خواهید آن را به کجا وصل کنید. برخی از گزینه‌ها مستقیماً به داشبورد ماشین متصل می‌شوند، در حالی که برخی دیگر روی دریچه‌های تهویه هوا قرار می‌گیرند.

اگر برای نصب هولدرهای بزرگتر مشکلی ندارید، حتی می‌توانید نسخه‌های قابل تنظیمی را انتخاب کنید که به شیشه جلو خودرو وصل می‌شوند، البته برای جدا کردن آن از شیشه باید بسیار مراقب بود.

هولدر Belkin: یکی از بهترین‌ها

هولدر بلکین یکی از بهترین هولدارهای حال حاضر در دنیا است. این نگهدارنده یک طرح ساده دارد و روی دریچه‌های تهویه خودرو قرار می‌گیرد. طراحی ساده این هولدر یک ساختار با دوام را مخفی می‌کند و بازوهای آن از آلومینیوم ساخته شده است. بلکین ادعا می‌کند که از دستگاه‌های ۵.۵ اینچی پشتیبانی می‌کند و در واقع، می‌تواند کارهای بیشتری را انجام دهد.

بهترین هولدارهای موبایل

نگهدارنده Belkin با قیمت ۲۴.۹۹ دلار ارزان نیست، اما بدون شک ارزش این هزینه را دارد. این هولدر کیفیت و سادگی را فراتر از اکثر رقبا ارائه می‌دهد، البته اگر دریچه‌های تهویه خودروی تان به اندازه کافی بزرگ نیست، ممکن است به مشکل بر بخورید. حتی بسته به وزن گوشی شما، ممکن است از دریچه جدا شود.

  • نکات مثبت:
    ساخت محکم
    سیستم مدیریت کابل
    قابل تنظیم برای انواع دستگاه‌ها
  • نکات منفی:
    نیاز به دریچه‌های بزرگ تهویه هوا دارد
    گرانتر از اکثر رقبا است

هولدر مغناطیسی Aukey با یک بازوی انعطاف‌پذیر و مغناطیسی عالی

هولدر Aukey کمی بزرگتر از Belkin است، اما انعطاف پذیری بیشتری را به ارمغان می‌آورد. هنگامی که آن را به داشبورد یا شیشه جلو وصل می‌کنید، می‌توانید بازوی خمیده را برای نمای مناسب تنظیم کنید. طراحی آن راه حل مناسبی برای آزادسازی فضای داشبورد است. در حال حاضر، قیمت پایه مغناطیسی Aukey ۲۵.۹۹ دلار است.

بهترین هولدارهای نگهدارنده موبایل

  • نکات مثبت:
    کیفیت ساخت عالی
    طراحی بازوی همه کاره
    قیمت ثابت
  • نکات منفی:
    بزرگتر از بسیاری از نگهدارنده‌های دیگر
    به یک صفحه فلزی در پشت تلفن شما نیاز دارد

هولدر iOttie iTap Magnetic ۲ یک گزینه مغناطیسی قوی

نگهدارنده iTap Magnetic ۲ یکی دیگر از گزینه‌های انتخاب هولدر ماشین است، اگرچه به اندازه Aukey انعطاف پذیر نیست. سوار کردن این هولدر بر روی داشبورد آسان است و می‌توانید آن را به چپ یا راست بچرخانید، اما متأسفانه، شما نمی‌توانید پایه را به بالا یا پایین حرکت دهید.

همچنین شایان ذکر است که iTap Magnetic ۲ دید شما را کمی مسدود می‌کند. البته بسته به ماشین شما ممکن است مشکلی ایجاد نشود، اما قبل از خرید آن را بررسی کنید. هولدر iTap Magnetic ۲ یکی از گرانترین گزینه‌ها است، اما به نظر نمی‌رسد کیفیت ساخت آن مطابق با قیمت باشد. مصالح و ساختار کلی آن ارزان به نظر می‌رسد و همیشه ضعف اتصال به تلفن در آن وجود دارد.

برترین هولدارهای نگهدارنده موبایل

قیمت iOttie iTap Magnetic ۲ در آمازون ۲۹.۹۵ دلار است، اما ممکن است بهترین گزینه برای خرید نباشد.

  • نکات مثبت:
    آهنربای فوق العاده قوی
    نگه داشتن بسیار پایدار گوشی
    آسان برای نصب
  • نکات منفی:
    مواد اولیه آن ارزان است
    دید شیشه جلو را محدود می‌کند
    نیاز به یک صفحه فلزی دارد

پایه نگهدارنده Loncaster مناسب اتصال تلفن شما

نگهدارنده داشبورد سیلیکونی Loncaster مانند سایر موارد موجود در فهرست نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را به داخل بکشید. طراحی روباز همچنین به این معنی است که می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، یک گوشی سنگین را در نگهدارنده تلفن Loncaster جا دهید. آهنرباها و گیره‌ها را فراموش کنید، هولدر Loncaster از یک شکاف دستی استفاده می‌کند.

برترین هولدارهای نگهدارنده برای ماشین

در جلوی شکاف اصلی، یک شکاف کوچک برای نگه داشتن کابل شارژ خود خواهید یافت. این یک راه عالی برای نزدیک نگه داشتن شارژر تا لحظه‌ای است که به آن نیاز دارید. همین حالا می‌توانید آن را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار تهیه کنید، اما باید آماده این باشید که آن را هر روز تمیز کنید چون پوشش سیلیکونی آشغال جمع می کند.

  • نکات مثبت:
    ساخت مقاوم
    ساختار سیلیکونی که چسبندگی بیشتری را ارائه می‌دهد
    قیمت مناسب
  • نکات منفی:
    سیلیکون به راحتی خاک می‌گیرد
    بخشی از صفحه نمایش تلفن را می‌پوشاند

پایه نگهدارنده Topgo بهترین هولدر برای جافنجانی

جا فنجانی یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی هر خودرویی است. البته آن‌ها می‌توانند کارهای بسیار بیشتری از نگه داشتن فنجان و بطری آب انجام دهند. این بهترین راه برای آزاد نگه داشتن داشبورد و دریچه‌های هوا است، زیرا به هیچ یک از آن‌ها نیاز ندارد.

هولدار نگهدارنده موبایل

برای نصب نگهدارنده تلفن Topgo هیچ مشکلی نیست، فقط کافی است آن را در جای فنجان خود بگذارید. بازوی انعطاف پذیر آن را می‌توانید بچرخانید و در هر موقعیتی که تصور می‌کنید حرکت دهید. البته این نگهدارنده چشمان شما را از جاده دور می‌کند، که به خودی خود یک خطر است. آن دسته از افرادی که آن را می‌خواهند باید ۳۲.۹۹ دلار هزینه کنند.

  • نکات مثبت:
    دید شما را مسدود نمی‌کند
    نصب آن آسان است
  • نکات منفی:
    حواستان را از روبرو پرت می‌کند
    جا لیوانی را اشغال می‌کند
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۴
کد خبر: 20055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha