افتتاح ۷پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در استان تهران

وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی با همکاری پلیس راهور ۲۵۷ نقطه حادثه‌خیز را شناسایی کرده که تاکنون ۱۴۷ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای برطرف شده است؛ مابقی تقاطع‌های غیر همسطح هستند که نیاز به اعتبار دارند.

 گروه صنعت پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال هیچ پروازی به نجف نداریم و مراسم اربعین برگزار نمی‌شود.

وی افزود: بلیت پرواز اربعین فروخته نمی‌شود و به جز هیئت‌های سیاسی و مقامات دو کشور، هیچ پرواز مسافری بین ایران و عراق انجام نخواهد شد. 

وزیر راه و شهرسازی درباره نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور گفت: وزارت راه و شهرسازی با همکاری پلیس راهور ۲۵۷ نقطه حادثه‌خیز را شناسایی کرده که تاکنون ۱۴۷ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای برطرف شده است؛ مابقی تقاطع‌های غیر همسطح هستند که نیاز به اعتبار دارند.

اسلامی در ادامه بیان کرد: امروز مرحله سوم پایش کیفیت روسازی راه‌های کشور در سامانه پی.ام.اس آغاز شد که این سامانه کمک می‌ کند ما به صورت یکپارچه کلیه مسیرهای راه‌ های اصلی و فرعی کشور را فیلمبرداری و عکسبرداری کنیم و کیفیت آن را در وضعیت موجود ضبط کرده و برنامه اجرای نگهداری و بهره برداری از راه‌ها را بر اساس داده‌ های سامانه پایه گذاری کنیم.

وی گفت: ما در استان تهران به دلیل حجم بالای تردد یک کار جهادی را در ماه‌های گذشته آغاز کردیم و امروز هفت پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح شد، که به غیر یک تقاطع غیر همسطح که در شهرقدس از قبل آغاز شده و امروز افتتاح شد، مابقی پروژه‌ها در همین ماه‌های اخیر انجام شده و امیدواریم امکان تردد ایمن از راه‌ها برای مردم عزیز فراهم شود.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 2000
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha