گلاره ناظمی، داور اول جدال گواتمالا - مصر

داور زن ایرانی اولین تجربه خود به عنوان داور اول یک مسابقه در جام جهانی فوتسال مردان را چهارشنبه‌شب به دست می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، انتظارها برای گلاره ناظمی به پایان رسید و او برای اولین‌بار یک مسابقه فوتسال مردانه را در جام جهانی سوت خواهد زد؛ با تصمیم کمیته داوران فیفا به ریاست پیرلوئیجی کولینا، قضاوت یک مسابقه حساس از گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال نیز به دو داور ایرانی سپرده شده است.

بر اساس اعلام سایت فیفا، قرار است گلاره ناظمی برای اولین‌بار به عنوان داور اول مصاف تیم‌های ملی مصر و گواتمالا را سوت بزند که در این دیدار ابراهیم محرابی افشار به عنوان داور دوم، کمک ناظمی خواهد بود تا یک کوبل ایرانی مسئولیت قضاوت این مسابقه را برعهده داشته باشند.

این مسابقه چهارشنبه ۲۴ شهریورماه برگزار خواهد شد؛ بدون‌تردید قضاوت خوب و کم حاشیه دو داور ایرانی می‌تواند فرصت‌های قضاوت بیشتری را برای آن‌ها در جام جهانی فراهم آورد.

ناظمی نامزد بهترین داور فوتسال جهان در سال ۲۰۲۰ | فوتبالی

گلاره ناظمی داور پرافتخار فوتسال ایران که در کنار ابراهیم محرابی افشار، دو نماینده داوری فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی هستند، در مسابقه افتتاحیه در نقش داور سوم و داور رزرو مسئولیت داشتند که با موفقیت اولین مسئولیت خود در جام جهانی را در مصاف تیم‌های ملی لیتوانی و ونزوئلا به پایان بردند.

ناظمی پیش از آن‌که به سوت قضاوت جام جهانی مردان برسد، تجربه قضاوت در بازی‌های فوتسال جام باشگاه‌های جهان مردان ۲۰۱۹ و هم‌چنین قضاوت در اولین دوره جام ملتهای فوتسال زنان اروپا در سال ۲۰۱۹ را به دست آورده بود و حالا با کسب تجربه قضاوت در جام جهانی فوتسال مردان، کارنامه این داور ۳۹ ساله ایرانی بسیار پربارتر از همیشه خواهد بود.

برنامه کامل مسابقات جام‌ جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی + جدول و نتایج

مسابقات جام‌جهانی فوتسال لیتوانی ۲۰۲۱  ( زبانه GROUPS ) 

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 19954
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha