توضیحات همتی در مورد حضورش در جلسه مجمع تشخیص

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز ٨ مهرماه ٩٩ به دعوت  مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه مجمع شرکت کرده و گزارشی از وضع اقتصادی کشور و اقدامات بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی و بازار ارز ارائه کردم . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز ٨ مهرماه ٩٩ به دعوت  مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه مجمع شرکت کرده و گزارشی از وضع اقتصادی کشور و اقدامات بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی و بازار ارز ارائه کردم . 

روند رشد نقدینگی در طول چند دههٔ گذشته، تاثیر سیاستهای مالی بر متغیرهای پولی، تاثیر تحریم و فشار حداکثری بر درآمد ارزی دولت و اقتصاد کشور، موضوع هدایت نقدینگی، اهمیت برگشت ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد، ضرورت مدیریت واردات و جلوگیری از واردات قاچاق، اصلاح نظام بانکی و اقدامات در دست اجرا در بازار پول و ارز، محورهای گزارش اینجانب بود.

در این جلسه ریاست مجمع و اقایان رئیسی، قالیباف، احمدی نژاد، باهنر، انصاری، توکلی، مصباحی مقدم، محسنی اژه ای، ایروانی وداودی، سوالات و پیشنهادات خود را درچارچوب مطالب مطرح شده بیان کردند.

۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 1991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha