استقبال اعضای شورای مرکزی نهضت گام دوم انقلاب از انتصاب معاون جدید مالی شهرداری تهران

این انتخاب نقطه عطفی‌ست برای جلوگیری از هر گونه بی‌مبالاتی در مسائل اقتصادی و مالی و آغازی‌ست برای بروز و ظهور تمام توانمندی‌های بالقوه‌ی فرزندان راستین انقلاب در به بار نشاندن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی).

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  اعضای شورای مرکزی نهضت گام دوم انقلاب  در پیامی انتصاب دکتر فلاح به سمت معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را تبریک گفتند.در این پیام آمده است:فقط انتصاب یک مدیر جهادی چون حاج علی زاکانی می‌تواند متضمن حضور مدیران جوان ، کارآمد و انقلابی در سمت‌های اجرائی و مناصب حساس مدیریتی در گلوگاههای کار و تلاش و مبارزه با فساد باشد ونمونه بارز آن انتخاب یک بازوی قوی در بخش اقتصادی شهرداریست که می‌تواند با تلفیق کار و تلاش و کوشش با پاکدستی و صداقت و خلاقیت از این معاونت یک نقطه قوت و قابل اتکاء برای شهرداری ایجاد نماید .
ما بچه‌های نهضت گام دوم انقلاب به انتصاب برادر عزیزمان جناب فلاح به چشم انتخاب فردی شایسته برای یک پست حساس نگاه نمیکنیم و بلکه نگاهی فراتر به این امر داریم . این انتخاب نقطه عطفی‌ست برای جلوگیری از هر گونه بی‌مبالاتی در مسائل اقتصادی و مالی و آغازی‌ست برای بروز و ظهور تمام توانمندی‌های بالقوه‌ی فرزندان راستین انقلاب در به بار نشاندن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی).
این انتصاب را به فال نیک گرفته و نظاره ثمراتش را به انتظار مینشینیم .

۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 19844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha