پیش بینی مهم برای بورس بازان! +تصاویر

مقاومت بعدی شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد است که شاخص کل در روزهای آینده به سمت آن حرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛نوید اختری زاد تحلیل گر تکنیکال بازار سرمایه با تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس بیان کرد: در تایم فریم هفتگی نمودار شاخص کل بورس تهران شاهد هستیم که در هفته های اخیر و با رسیدن به یک سطح مقاومتی بسیار مهم در محدوده یک میلیون و پانصد و چهل هزار واحد که آخرین بار در تاریخ ۱۷ بهمن ماه سال ۹۹ این عدد را به ثبت رسانده بود، با فشار فروش سنگین از سوی عرضه کنندگان بازار روبرو شدیم و شاهد یک واکنش منفی در کلیت بازار سرمایه هستیم.

این تحلیل گر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: اما به نظر نمی‌رسد پایان راه صعود شاخص در این محدوده باشد و با نگاه به نوسان‌گر میانگین متحرک شاهد هستیم که همچنان گارد صعودی و موج رُشدی بازار می‌تواند ادامه داشته باشد و انتظار داریم این سطح مقاومتی طی روزهای آتی شکسته شود.

اختری زاد در رابطه با این پرسش که مقاومت بعدی شاخص کل کجا است؟بیان کرد: مقاومت بعدی در محدوده یک میلیون و هفتصد هزار واحد است.که شاخص کل به سمت آن در روزهای آینده حرکت خواهد کرد.

شاخص-بورس-۱

اختری زاد در مورد تحلیل تکنیکال شاخص کل هم وزن نیز اظهار کرد: در تایم فریم هفتگی شاخص کل هم وزن شاهد هستیم که طی هفته‌های گذشته و در محدوده چهارصد هزار واحد شاخص کل هم وزن توانست الگوی کلاسیک مثلث تشکیل شده را رو به بالا بشکند و روند صعودی شاخص کل هم وزن را کلید بزند.

این تحلیل گر تکنیکال بازار سرمایه در ادامه گفت: به نظر می رسد روند صعودی آغاز شده و این روند در شاخص کل هم وزن ادامه خواهد داشت و این شاخص به سمت هدف تیپیکال الگوی مثلث شکسته شده  تا سطوح پانصد الی پانصد و بیست هزار واحد رشد خواهد داشت.

شاخص-بورس-2

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
کد خبر: 19842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha